Cluj Industrie Ultimele stiri

Creștere de 7% pentru Sunimprof Rottaprint în S1 2019

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de circa 11 milioane de euro, în creștere cu 7 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru cea de-a doua parte a anului, compania estimează același ritm de creștere.

 

Principalele investiții realizate de Sunimprof Rottaprint în primul semestru al anului au fost în dezvoltarea infrastructurii de lucru, prin construirea și renovarea birourilor și a unor spații comune din centrul de la Apahida, necesare odată cu mărirea echipei. De asemenea, compania a investit în utilaje noi de producție care au facilitat introducerea unor produse noi în portofoliu, precum etichetele antifurt, o soluție mult mai estetică prin care toate produsele sunt protejate, dar și îmbunătățirea unora deja existente. Investițiile vor continua până la finalul anului în dezvoltarea centrului de producție din Apahida, precum și într-un nou utilaj de finisare.

Din datele companiei, ponderea exporturilor din totalul cifrei de afaceri a rămas constantă, de 26%, însă, numărul clienților străini a crescut cu 21%, majoritatea provenind din industria alimentară și cea chimică. În prezent, 23% din totalul clienților sunt deserviți de centrele logistice din Germania și Ungaria. Pentru acest an, Sunimprof Rottaprint estimează o creștere a numărului de clienți din Germania cu aprox. 30%, iar pentru Ungaria cu 10%.

Anul acesta, vom continua să ne extindem portofoliul de clienți pentru centrele logistice din Germania și Ungaria. În prezent, acoperim jumătate din Ungaria, însă vrem să ne concentrăm pe cunoașterea pieței în profunzime și diversificarea portofoliului de produse. Ca și în România, principala industrie pentru care noi producem etichete autoadezive este cea alimentară. Acest lucru se menține și pentru export, având în vedere că în România și Ungaria, lucrăm cu liderii din industrie și avem o experiență consacrată”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Potrivit reprezentanților companiei, cele mai solicitate produse de către clienți, în primele șase luni ale anului, au fost: etichetele autoadezive imprimate, urmate de capacele din folie de aluminiu și etichetele shrink sleeve. În topul industriilor care au solicitat serviciile Sunimprof Rottaprint se află: industria alimentară, băuturi și răcoritoare, cosmetice și îngrijirea casei, farmacie și suplimente alimentare, dar și logistică.

„Printre tendințele observate anul acesta constatăm faptul că etichetele de tip shrink sleeve sau termocontractibile înregistrează o creștere tot mai mare în industria cosmeticelor și a produselor de îngrijire a casei, comparativ cu anii trecuți când erau solicitate cu preponderență etichetele autoadezive”, a adăugat Cristi Nechita-Rotta.

În ceea ce privește cele mai cerute produse pentru export, pe primele locuri în Ungaria s-au situat etichetele autoadezive și foliile tipărite pentru sigilarea caserolelor de carne sau a preparatelor din carne, capacele de aluminiu și etichetele de vin, iar în Germania s-a observat o creștere a cererii pentru etichete de tip liner PET și etichete Digimarc – care necesită o tehnică specială de printare pentru o scanare mai rapidă a codului de bare la casa de marcat sau scanarea acestuia direct cu telefonul de către consumatori.

Related posts

Brașovul și Maramureșul, în topul turismului rural dintre ani

Nora Dumitrescu

Coaliția pentru Dezvoltarea României, scrisoare deschisă adresată premierului Dăncilă

redactia

Aerotec – dezvoltare premium în domeniul aeronautic

Stefana Muresan

Hidroelectrica vrea să devină jucător în industria turistică

Stefana Muresan

Alexandru Mudura junior a cumpărat Oradea Shopping City. Valoarea tranzacției, 8 milioane de euro

redactia

Casa Darvas – La Roche va fi deschisă ca secție muzeală Art Nouveau în august

Traian Dan

Mihai Daraban: „Turcia este cel mai important partener comercial al României dintre statele non UE”

redactia

Un nou lanț de farmacii intră pe piața din România. Dr.Max preia o parte din farmaciile Sensiblu

Papuc Irina

Speakerii L.I.F.T. 2019: Călin Ştefănescu, antreprenor

Ligia Voro

BNR lansează monede din aur și alamă pentru colecționare și va pune în circulație o monedă cu tema Desăvârșirea Marii Uniri – Regina Maria

Papuc Irina

Silcotub mizează pe studenți la uzina sa din Sălaj

Nora Dumitrescu

Coral BioGreens, jud. Bihor – afacere de milioane de euro din produse de 2-3 lei

Ligia Voro

Noi măsuri în România: se suspendă activitatea centrelor comerciale; circulația cetățenilor în afara locuinței, restricționată

Ion Surdu

Brașovenii de la Normandia vor vinde, în România, roboții unei companii gigant din Germania

Papuc Irina

Delgaz Grid investeşte peste 7 mil. lei în echipamente moderne de detectare a eventualelor scăpări de gaze

Stefana Muresan

Claudia Indreica: “Digitalizarea va reduce bugetarii, cu inserarea lor în mediul privat”

Nora Dumitrescu

2.000 de companii cu capital românesc şi străin au lansat cea mai mare coaliţie a mediului de afaceri

Papuc Irina

Studium Green: Jumătate din apartamentele Wings au fost vândute

A. I.

UMF Cluj intră într-un proiect de 25 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Încep lucrările la pasajul de sub Bulevardul Magheru din Oradea

Ligia Voro

Pepiniera ROZA MUR, un furnizor serios de pomi fructiferi de calitate!

Ligia Voro

Gazprom a găsit petrol în Timiș şi va începe producţia experimentală

Stefana Muresan

Aramis Invest și-a dezvoltat capacitățile de producţie şi de stocare, după o investiție de 55 de milioane de euro

Stefana Muresan

Medicina alternativă, la Oradea: Dr. Mircea Dogariu aduce acupunctura tradițională și energetică la Clinica Sana Mente

Transilvania Business

Leave a Comment