Cluj Industrie Ultimele stiri

Creștere de 7% pentru Sunimprof Rottaprint în S1 2019

Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat în prima jumătate a anului o cifră de afaceri de circa 11 milioane de euro, în creștere cu 7 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru cea de-a doua parte a anului, compania estimează același ritm de creștere.

 

Principalele investiții realizate de Sunimprof Rottaprint în primul semestru al anului au fost în dezvoltarea infrastructurii de lucru, prin construirea și renovarea birourilor și a unor spații comune din centrul de la Apahida, necesare odată cu mărirea echipei. De asemenea, compania a investit în utilaje noi de producție care au facilitat introducerea unor produse noi în portofoliu, precum etichetele antifurt, o soluție mult mai estetică prin care toate produsele sunt protejate, dar și îmbunătățirea unora deja existente. Investițiile vor continua până la finalul anului în dezvoltarea centrului de producție din Apahida, precum și într-un nou utilaj de finisare.

Din datele companiei, ponderea exporturilor din totalul cifrei de afaceri a rămas constantă, de 26%, însă, numărul clienților străini a crescut cu 21%, majoritatea provenind din industria alimentară și cea chimică. În prezent, 23% din totalul clienților sunt deserviți de centrele logistice din Germania și Ungaria. Pentru acest an, Sunimprof Rottaprint estimează o creștere a numărului de clienți din Germania cu aprox. 30%, iar pentru Ungaria cu 10%.

Anul acesta, vom continua să ne extindem portofoliul de clienți pentru centrele logistice din Germania și Ungaria. În prezent, acoperim jumătate din Ungaria, însă vrem să ne concentrăm pe cunoașterea pieței în profunzime și diversificarea portofoliului de produse. Ca și în România, principala industrie pentru care noi producem etichete autoadezive este cea alimentară. Acest lucru se menține și pentru export, având în vedere că în România și Ungaria, lucrăm cu liderii din industrie și avem o experiență consacrată”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Potrivit reprezentanților companiei, cele mai solicitate produse de către clienți, în primele șase luni ale anului, au fost: etichetele autoadezive imprimate, urmate de capacele din folie de aluminiu și etichetele shrink sleeve. În topul industriilor care au solicitat serviciile Sunimprof Rottaprint se află: industria alimentară, băuturi și răcoritoare, cosmetice și îngrijirea casei, farmacie și suplimente alimentare, dar și logistică.

„Printre tendințele observate anul acesta constatăm faptul că etichetele de tip shrink sleeve sau termocontractibile înregistrează o creștere tot mai mare în industria cosmeticelor și a produselor de îngrijire a casei, comparativ cu anii trecuți când erau solicitate cu preponderență etichetele autoadezive”, a adăugat Cristi Nechita-Rotta.

În ceea ce privește cele mai cerute produse pentru export, pe primele locuri în Ungaria s-au situat etichetele autoadezive și foliile tipărite pentru sigilarea caserolelor de carne sau a preparatelor din carne, capacele de aluminiu și etichetele de vin, iar în Germania s-a observat o creștere a cererii pentru etichete de tip liner PET și etichete Digimarc – care necesită o tehnică specială de printare pentru o scanare mai rapidă a codului de bare la casa de marcat sau scanarea acestuia direct cu telefonul de către consumatori.

Related posts

În așteptarea turiștilor. Maramureșul își primenește infrastructura rutieră

Nora Dumitrescu

Compania Transavia primește certificarea exclusivă în România, Global G.A.P. pentru produsele sale

Stefana Muresan

Piața chineză se deschide pentru exporturile românești

redactia

Clujul va avea propriul său litoral

redactia

Relaxarea normelor pentru companiile farmaceutice: Consiliul Concurenței le permite să acționeze astfel încât să nu existe întreruperi în aprovizionarea cu medicamente

Ion Surdu

Drumul care leagă Oradea de Autostrada Transilvania, gata de licitație

Traian Dan

BNR: Rezervele valutare administrate în noiembrie s-au situat la nivelul de 33.817 milioane euro

Papuc Irina

Bolojan anunță reluarea licitațiilor pentru tronsoanele Autostrăzii Transivania

Traian Dan

Campus 6, the new project of Skanska

Ionut Oprea

La Blaj va fi deschis un hipermarket Kaufland: investiție de 28 milioane lei

Ion Surdu

Clujul ar putea deveni, în 2023, primul județ racordat 100% la apă și canalizare

redactia

Tesla vine în România, în 2019. Informația a fost confirmată de Elon Musk

redactia

Constructorul Conrep va moderniza o axă rutieră importantă din Maramureș

Nora Dumitrescu

Concertele Classic Unlimited încep o nouă călătorie prin țară la sfârșitul lunii octombrie

Ligia Voro

Legea „Split TVA”, promulgată de președinte

Stefana Muresan

Faurecia Romania a avut un profit de 9 milioane lei în 2019 după 2 ani de pierderi

Ion Surdu

Oradea, noua destinație turistică și de business a României

redactia

O intervenție de doar 2% din PIB ar salva peste 2 milioane de locuri de muncă

Traian Dan

Creat în Transilvania – povești din spatele unor branduri de succes

Ligia Voro

Cercetarea Nomisma referitoare la combaterea inovativă a dăunătorilor a fost prezentată în cadrul târgului Fruit Logistica

Ligia Voro

Cutia neagră pentru mașini, realizată la Iași cu fonduri europene pentru cercetare

redactia

Vastint leases 3,350 m² in Timpuri Noi Square

Ionut Oprea

Apple Pay devine disponibil clienţilor Orange Money

Ligia Voro

O treime din firmele înfiinţate în 2017 lucrează cu Banca Transilvania

Stefana Muresan

Leave a Comment