Antreprenori Eveniment Ultimele stiri

Designerii români de vestimentație expun la Londra

Creatorii români revin şi la ediţia din acest an a salonului internaţional de design vestimentar, accesorii de modă şi bijuterii de la Londra, desfăşurat în perioada 21-23 iulie, pentru a propune publicului noi colecţii ale brandurilor deja recunoscute şi apreciate pe pieţele europene.

 

Prezenţă constantă, din 2015, la evenimentul expoziţional, România este reprezentată la actuala ediţie de şaisprezece firme care vor expune, în cadrul pavilionului naţional, pe o suprafață de 179 mp, o gamă largă de produse și servicii, de la design vestimentar şi accesorii, până la bijuterie contemporană.

Pe durata celor trei zile ale târgului, producătorii români vor avea întâlniri cu firme de distribuţie pentru a stabili noi parteneriate şi a identifica oportunități de extindere și diversificare a gamei de produse românești oferite la export pe pieţele europene de profil.

Firmele expozante la Londra sunt: Thosamoda SRL-D, Visual Code Retail SRL, Convertible Clothing & Accessories SRL, Resort Prod SRL, Sors Lab SRL, Coridaknit Design SRL, CB Fashion Stil SRL, Luna Morgaciova SRL, Playful Concept SRL, Nissintex Fashion SRL, Leather Project SRL, Wild Inga SRL, Clemat Design SRL, Trio Verde SRL, Casa de Ii SRL-D şi Moogu Design SRL.

Participarea românească la acest târg internațional este organizată de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, în parteneriat cu patronatul de profil Romanian Contemporary Jewelry (ARCJ), în cadrul Programului de susținere şi promovare a exportului, cu finanțare parțială de la bugetul de stat. Bugetul alocat acestui târg este de 844.960 lei fără TVA.

Related posts

Romaqua Group Borsec donează 500.000 de lei spitalelor Matei Balș și Victor Babeș

Nicolae Pop

Sondaj online: CNIPMMR cheamă șefii de întreprinderi mici și mijlocii să dezbată eficiența măsurilor propuse de Guvern

Ion Surdu

Frank Hajdinjak, directorul general E.ON România, părăsește compania

Ligia Voro

CEO Erste Group şi proprietarul BCR: Taxa pe active, neplăcută, dar nu un dezastru. BCR ar urma să plătească 170 mil. euro

redactia

Bosch a investit peste 76 de milioane de euro în România în 2019. Perspective pentru 2020

Papuc Irina

Povestea basarabencei care a cucerit industria de Beauty din România: ”Depresia postanală m-a făcut să renunţ la confort şi să îmi urmez visul”

Stefana Muresan

GLS și-a majorat cifra de afaceri cu peste 50 de milioane de lei pentru al doilea an consecutiv: creștere de 32% în 2019

Ion Surdu

Acțiuni ale ROMGAZ pentru deblocarea investiției de la Centrala de la Iernut

Ligia Voro

Programul de migrație a șomerilor: Nord-Vestul se dezvoltă cu forță de muncă din Nord-Est

redactia

Studenţii UBB au fondat propria Societate Antreprenorială Studenţească

Stefana Muresan

Continental pregăteşte investiţii de peste 180 mil. Euro în România în 2019

redactia

Eldi Brutăria, model de succes în industria de panificaţie

Stefana Muresan

Mendola Fabrics, cel mai vândut brand de perdele şi draperii din România

Stefana Muresan

Romsilva va face regenerări de pădure de 200 de milioane de lei

Nora Dumitrescu

Ambasadorul Franţei în România, Michele Ramis, invită autorităţile şi crescătorii români de animale la Pavilionul Franţei de la târgul Indagra 2019

Papuc Irina

Banca Transilvania, profit net de 366 milioane lei în T1

Stefana Muresan

Cele mai bune restaurante din România, conform Gault&Millau

Ligia Voro

Investiţie de peste 7 mil. euro pentru reabilitarea Colegiului Mihai Eminescu din Oradea

Stefana Muresan

Meciul dintre John Higgins și Ken Doherty de la Cluj prezentat de Marius Ancuța

Transilvania Business

Cities of Tomorrow

Transilvania Business

Aparatură de peste 2,45 milioane de euro pentru Spitalul „Gavril Curteanu”

Traian Dan

Comuna din România care a absorbit cele mai multe fonduri realizează 50% din venituri din fonduri proprii, pe una din cele mai puternice platforme industriale din Alba

redactia

Grupul Monza, nouă etapă în extinderea brandului

Stefana Muresan

Inteligența artificială, „motorul” performanței în industria serviciilor de afaceri din România

Ionut Oprea

Leave a Comment