Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Gara de Nord din Timişoara mai aşteaptă până va fi renovată

Deşi CFR Infrastructură, prin Regionala CFR Timişoara a oferit peste 17 milioane de lei pentru găsirea unei firme care să realizeze reabilitarea Gării de Nord Timişoara, nicio societate nu a lansat o ofertă pentru realizarea lucrărilor. Două firme au fost interesate de licitaţie, spun oficialii Regionalei, dar niciuna nu a depus şi oferta pentru obţinerea contractului.


17,6 milioane de lei a fost suma pusă la bătaie de Regionala CFR Timişoara pentru investiţia de reabilitare a Gării de Nord Timişoara, din care 16,6 milioane de lei pentru lucrări şi 923.500 pentru proiectare. Din păcate, chiar dacă au fost două firme care s-au înscris la licitaţie niciuna nu a depus o ofertă concretă la licitaţia lansată pe SEAP.

„Ieri (n.r. marţi) a fost ultima zi de depunere a ofertelor n-am avut nicio ofertă concretă, deci s-a anulat de drept, n-am anulat-o noi”, ne-a declarat Alexandru Simu, şeful Regionalei CFR Timişoara.

Direcţia de Investiţii va analiza situaţia şi săptămâna viitoare va fi lansată din nou în SEAP licitaţia respectivă.


Investiţia care ar fi trebuit să fie realizată la Gara de Nord propune modificări importante, atât la faţada clădirii, dar şi la piaţeta din faţa aceseteia. De asemenea, urmează să fie renovat şi tunelul pietonal al gării.

„Se prevăd a se executa: lucrări de consolidare a elementelor structurale, de reabilitare termică cu modernizarea finisajului exterior, realizarea unei instalaţii centralizate de ventilaţie, lucrări de amenajare a piaţetei gării, lucrări de intervenţii la peronul liniei 1 şi la tunelul pietonal”, se spune în anunţul publicat.

Planşele propuse pentru proiectare propun trei modele dintre care se va alege modul cum va arăta cea mai mare poartă feroviară a Timişoarei.

Total
6
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Liderii de business din Transilvania, despre cooperare și competiție, la RBL Cluj

Articolul următor

Producția noului Ford Puma, lansată la Craiova

Citește si:
Citeste mai mult

Cardurile emise de BT devin eco-friendly

Banca Transilvania a emis primul card de debit Visa Classic din România din elemente reciclabile. Instituția bancară își…
Total
6
Share