Aniversări de companie Turism Ultimele stiri

Estimările agenției de turism Paralela 45 pentru 2020: vânzări de 80 milioane de euro

Cu ocazia a 30 de ani de activitate, proprietarul agenției de turism Paralela 45, Alin Burcea, a vorbit în cadrul unei conferințe de presă despre principalele realizări ale companiei, dar și despre estimările pentru acest an. Astfel, pentru acest an Burcea estimează un rulaj de 80 milioane de euro, în creştere cu 12-15% față de anul trecut.

Paralela 45, una dintre primele trei agenţii de turism înfiinţate după 1989, a înregistrat, cumulat, în cei 30 de ani de activitate, vânzări de 1 miliard de euro, a estimat Alin Burcea, citat de bursa.ro.

CEO-ul companiei a mai afirmat că estimează că va atinge 5 milioane euro din vânzările online în acest an, segment care reprezintă 7% din total. Totodată, proprietarul Paralela 45, a menţionat că ia în calcul ca agenţia de turism să nu mai participe la ediţia de toamnă a Târgului de Turism organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) la Romexpo şi să organizeze doar un târg online.

De la vacanţele organizate în anii ’90 pe litoral, la Istanbul, în China şi Grecia, portofoliul Paralela 45 a fost extins continuu şi cuprinde în acest an sute de programe de vacanţă şi în plus, 1,8 milioane de turişti au călătorit în 30 de ani prin intermediul agenţiei, a mai spus proprietarul companiei.

Astăzi, cu zboruri charter ori curse regulate, Paralela 45 are în ofertă în 2020 vacanţe în Turcia (Antalya şi Bodrum), Grecia (Chania, Heraklion, Corfu, Rodos, Mykonos), Spania (Costa Blanca, Costa Brava, Costa del Sol, Palma de Mallorca, Tenerife), Italia (Coasta Amalfitană, Ischia, Sardinia, Sicilia, Toscana), Egipt (Sharm el Sheikh şi Hurghada), Cipru de Nord şi de Sud, Portugalia (Cascais şi Estoril), Tunisia, Mauritius, Maldive, Seychelles, Indonezia, Emiratele Arabe Unite.

Potrivit Economica.net, de-a lungul timpului, Burcea a primit oferte pentru compania de turism de la investitori străini, dar le-a respins pe toate, iar acum se află și în fața unei posibile fuziuni cu o agenție specializată în incoming.

Activitatea turoperatorului se desfăşoară acum prin reţeaua de 50 de agenţii proprii şi francize.

Sursa foto

Related posts

Belgian Week 2018: networking & new projects

Ionut Oprea

Companiile din industria auto din Alba au crescut valoarea exporturilor la 1,3 miliarde de euro; Germania, principalul partener

redactia

Universitatea Babeș-Bolyai, în top 200 Shanghai

Stefana Muresan

Leave a Comment