Lensa.ro, magazin online de optică din România, a anunţat, miercuri, că a deschis cel de-al treilea showroom, în Timişoara, după investiţiile din Bucureşti şi Cluj-Napoca, scrie news.ro.
Potrivit sursei citate, în total, investiţiile din ultimele 12 luni în cele trei showroom-uri, precum şi în modernizarea depozitului, depăşesc un sfert de milion de euro, iar compania aşteaptă afaceri de 7 milioane de euro în 2020.
Showroom-ul din Timişoara are o suprafaţă de 141 de metri pătraţi şi expune 500 de produse, printre brandurile expuse fiind Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers.
„Începând de anul trecut, am decis să investim în România pentru a crea o reţea de showroom-uri moderne de optică. Pe lângă Bucureşti, ne-am dorit să fim prezenţi şi în oraşele în care avem deja un mare număr de clienţi. Pe măsură ce numărul de comenzi va continua să crească şi în alte zone ale ţării, vom face noi investiţii şi în alte puncte cheie”, a declarat Daniel Crăciun, fondator şi CEO al Lensa.ro, pentru news.ro.
Cel mai mare magazin Lensa.ro este cel din Bucureşti, având o suprafaţă de peste 500 de metri pătraţi şi peste 2.000 de modele de ochelari.
Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 5 milioane euro.