Agricultura HR/Joburi Ultimele stiri

AGROLAND, retailer agricol românesc investește în resurse umane de top specializate

Agroland, companie cu capital 100% românesc, după investiții făcute în dezvoltarea rețelei de magazine și a unor noi concepte care vor  aduce inovaţie pe segmentul de piaţă ferma, pet-care şi gardening,  precum și proiecte dedicate economiei verzi (stații electrice de încărcare și dotarea cu panouri fotovoltaice), urmează să mărească investițiile în capitalul uman.

 

Recent compania a reușit să o atragă alături pe Nicoleta Elena Pata, fost Senior Buyer la retailerul francez Auchan, unde a stat 9 ani și jumătate, iar înainte de asta a fost timp de 6 ani Senior Buyer la Bricostore pe divizia de gradină.

Nicoleta s-a alăturat echipei Agroland în luna ianuarie 2020, pe poziția de Procurement Manager. Ea va răspunde de dezvoltarea strategiilor de achiziții pentru categoriile gradină si animalier, completând astfel oferta retailerului agricol românesc Agroland și răspunzând unei palete mai largi de nevoi ale micilor fermieri.

Agroland se poate mândri că are o echipă tânără, media de vârstă a angajaților fiind de 38 de ani. Ca nivel de experiență, pentru un post de senior este nevoie de circa 10 ani lucrați în firmă, în timp ce un post de execuție necesită 3 ani, iar pentru cel de junior 1,5 ani.

Recrutarea din extern pentru pozitiile de seniori se realizeaza prin intermediul agențiilor de recrutare procesul fiind mai lung – de câteva luni. Pentru alte poziții din cadrul firmei, recrutarea se face direct de către Agroland.

 

Strategia de achiziții pe 2020

 

Strategia de achiziții pe 2020 se concentrează pe o creștere a numărului de articole marcă proprie, precum și alte mărci de la producători români. Vor fi selectate articole din piața locală, de calitate bună și la un preț competitiv, un sortiment care să asigure prospețime și o creștere a produsului intern brut. Avantajul este proximitatea.

”Noi, echipa AGROLAND, suntem dedicați furnizării de produse de înaltă calitate, locale și sănătoase. Oferim produse superioare utilizând programe de instruire concentrate, cuprinzătoare și tehnologie inovatoare. Susținem agricultura durabilă și metodele sigure de producere a alimentelor care reduc degradarea mediului, mențin productivitatea terenului în timp și susțin viabilitatea economică a fermelor familiale și a comunităților rurale”, a declarat  Horia Cardos, Business Owner Agroland.

Gama va acoperi complet cele 40 categorii de articole ale celor mai buni prieteni ai micilor fermieri: Câinele, Pisica, Păsările, iar pentru iubitorii de grădină va oferi 35 tipuri de articole, de la semințe, bulbi, trandafiri și alte plante ornamentale, pomi și arbuști fructiferi, flori la ghiveci, până la unelte de grădinărit, sisteme de irigat și chiar brazi de Crăciun.

Înființată în 1997, Agroland a devenit cel mai mare retailer agricol din România. La finalul anului 2019, rețeaua Agroland număra 250 magazine prezente în 28 de județe, având  o cifră de afaceri de 30 milioane euro și o echipă de peste 600 de oameni.

Sursa foto: FB / Elena Pata

 

Related posts

Transavia continuă implicarea în comunitate și sprijinirea sistemului medical în contextul crizei sanitare

Nicolae Pop

Au început lucrările la parcarea din centrul Zalăului

Nora Dumitrescu

Demonstraţie de transbordare de pe rutier pe calea ferată la Oradea

Traian Dan

Proiect imobiliar de duplexuri pe unul dintre dealurile Clujului

Nora Dumitrescu

Cluj, Timișoara, Brașov, orașe ale clădirilor eco

Nora Dumitrescu

Consiliul Județean Timiș înfiinţează un centru-pilot de colectare a fructelor și legumelor

redactia

  PR32F73 –  hibridul de aur în Insula Mare a Brăilei

redactia

Clujul și Timișoara, cele mai eficiente orașe din România în lupta împotriva poluării

redactia

AAGES, cu marca “Made in Romania”, în peste 25 de țări din lume

Ioan Sandor

Inspecția muncii a controlat fabricile de textile din Cluj

Nora Dumitrescu

Romgaz are un nou director general, numit pentru un mandat de 2 luni

Ion Surdu

Investiție inedită la poalele Tâmpei: doi brașoveni au transformat propria curte în glamping

Ion Surdu

Ministrul Economiei: Am cerut sprijinul BERD pentru a demara rapid o strategie de dezvoltare economică post-coronavirus

Ion Surdu

Senzor produs de BOSCH la Blaj, inovație revoluționară pentru piața auto

redactia

Audit pentru gestionarea deșeurilor în Maramureș

Nora Dumitrescu

Inginer în industria automotive, dar pasionat de lut și lemn. Cum un tânăr din Sibiu și-a finanțat atelierul cu fonduri europene

Papuc Irina

Mendola Fabrics, cel mai vândut brand de perdele şi draperii din România

Stefana Muresan

Misiune economică internaţională, vizită de lucru în “Oraşul viorilor”. „Romanian Investment Zoom” la Reghin

Stefana Muresan

Sălajul își face drumuri modernizate de 90 de milioane de euro

Nora Dumitrescu

Studium Green: Jumătate din apartamentele Wings au fost vândute

A. I.

USAMV Cluj-Napoca, gazda celei de 15-a Conferințe Internaționale de Trichineloză

Ligia Voro

Finanțare nerambursabilă pentru SC Secoplan SRL

A. I.

Transportul din Maramureș, modernizat pentru aducerea de turiști

Nora Dumitrescu

Obrist Eastern Europe: puterea tehnologiei, a inovării și a echipei

Nicolae Pop

Leave a Comment