Agricultura HR/Joburi Ultimele stiri

AGROLAND, retailer agricol românesc investește în resurse umane de top specializate

Agroland, companie cu capital 100% românesc, după investiții făcute în dezvoltarea rețelei de magazine și a unor noi concepte care vor  aduce inovaţie pe segmentul de piaţă ferma, pet-care şi gardening,  precum și proiecte dedicate economiei verzi (stații electrice de încărcare și dotarea cu panouri fotovoltaice), urmează să mărească investițiile în capitalul uman.

 

Recent compania a reușit să o atragă alături pe Nicoleta Elena Pata, fost Senior Buyer la retailerul francez Auchan, unde a stat 9 ani și jumătate, iar înainte de asta a fost timp de 6 ani Senior Buyer la Bricostore pe divizia de gradină.

Nicoleta s-a alăturat echipei Agroland în luna ianuarie 2020, pe poziția de Procurement Manager. Ea va răspunde de dezvoltarea strategiilor de achiziții pentru categoriile gradină si animalier, completând astfel oferta retailerului agricol românesc Agroland și răspunzând unei palete mai largi de nevoi ale micilor fermieri.

Agroland se poate mândri că are o echipă tânără, media de vârstă a angajaților fiind de 38 de ani. Ca nivel de experiență, pentru un post de senior este nevoie de circa 10 ani lucrați în firmă, în timp ce un post de execuție necesită 3 ani, iar pentru cel de junior 1,5 ani.

Recrutarea din extern pentru pozitiile de seniori se realizeaza prin intermediul agențiilor de recrutare procesul fiind mai lung – de câteva luni. Pentru alte poziții din cadrul firmei, recrutarea se face direct de către Agroland.

 

Strategia de achiziții pe 2020

 

Strategia de achiziții pe 2020 se concentrează pe o creștere a numărului de articole marcă proprie, precum și alte mărci de la producători români. Vor fi selectate articole din piața locală, de calitate bună și la un preț competitiv, un sortiment care să asigure prospețime și o creștere a produsului intern brut. Avantajul este proximitatea.

”Noi, echipa AGROLAND, suntem dedicați furnizării de produse de înaltă calitate, locale și sănătoase. Oferim produse superioare utilizând programe de instruire concentrate, cuprinzătoare și tehnologie inovatoare. Susținem agricultura durabilă și metodele sigure de producere a alimentelor care reduc degradarea mediului, mențin productivitatea terenului în timp și susțin viabilitatea economică a fermelor familiale și a comunităților rurale”, a declarat  Horia Cardos, Business Owner Agroland.

Gama va acoperi complet cele 40 categorii de articole ale celor mai buni prieteni ai micilor fermieri: Câinele, Pisica, Păsările, iar pentru iubitorii de grădină va oferi 35 tipuri de articole, de la semințe, bulbi, trandafiri și alte plante ornamentale, pomi și arbuști fructiferi, flori la ghiveci, până la unelte de grădinărit, sisteme de irigat și chiar brazi de Crăciun.

Înființată în 1997, Agroland a devenit cel mai mare retailer agricol din România. La finalul anului 2019, rețeaua Agroland număra 250 magazine prezente în 28 de județe, având  o cifră de afaceri de 30 milioane euro și o echipă de peste 600 de oameni.

Sursa foto: FB / Elena Pata

 

Related posts

Asociația Aberdeen Angus, premieră la Agraria – licitație de bovine de carne Angus

Stefana Muresan

Timișorenii de la Contakt își deschid magazine în Transilvania

Nora Dumitrescu

Ardealul Carei, cel mai mare pro­ducător de ulei vegetal cu ac­ţio­nariat românesc, vânzări de 30 mil euro la export

Stefana Muresan

Asociația Producătorilor de Medicamente Generice din România: Taxa clawback diferențiată ar opri dispariția medicamentelor de pe piață

redactia

CJ Timiș propune Băncii Mondiale 10 investiții majore. Valoarea depășește 700 de milioane de euro

redactia

Negrescu: ”România va găzdui Summit-ul European al Regiunilor și Orașelor, în perioada exercitării Președinției României la Consiliul Uniunii Europene”

Stefana Muresan

Timişoara, legată printr-o pistă de biciclete de localitățile aflate pe o rază de 20 km

Stefana Muresan

Lotus Center a cumpărat complexul multifuncțional Oradea Plaza

Traian Dan

Cum reconfigurează Comandamentul NATO de la Sibiu mediul de afaceri

Ligia Voro

Clase cu profil aeronautic la Brașov, proiect susținut de Airbus Helicopters, Transylvania Aerospace Cluster și Ambasada Franței

Stefana Muresan

IMM-urile afectate de criză vor putea primi granturi de maximum 250.000 euro în 2020 pentru a face investiții

Ion Surdu

Nokia, investitii de 73 milioane euro in activitatile telecom de la Timisoara

Stefana Muresan

Grupul Renault a demarat producţia motorului 1.0 IG-T100 la Mioveni, primul motor complet nou din ultimii 7 ani produs în România

redactia

Schimbări în staff-ul Vitacom Electronics. Aviva Vita, director administrativ

Nora Dumitrescu

Se reia transportul auto și feroviar de călători între România și Ungaria

Traian Dan

CJ Cluj modernizează 32 km de drumuri judeţene cu 12 mil. euro, fonduri europene

Stefana Muresan

Kaufland România lansează un nou apel de proiecte pentru ONG-uri

Traian Dan

Fonduri europene pentru clădirile din Deva

Stefana Muresan

Compania Coralia Com din Sighi­şoa­ra, afaceri de 7,5 mil. euro cu o reţea de opt magazine şi activităţi de distribuţie

redactia

Lotul 2 din tronsonul feroviar Brașov-Sighișoara se deblochează. Contestație respinsă

Ion Surdu

58% dintre români au încredere în ceea ce spun oamenii de știință despre mediu, locul 2 în Europa

Ligia Voro

Școala „Oltea Doamna” din Oradea, 100 de ani de existență

Traian Dan

Noul drum de legatura intre Oradea si Santandrei, inaugurat duminica, cu 2 luni inainte de termen

redactia

Partenerii Enel își redeschid din magazinele din Ardeal

Nora Dumitrescu

Leave a Comment