Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

AGROLAND, retailer agricol românesc investește în resurse umane de top specializate

Agroland, companie cu capital 100% românesc, după investiții făcute în dezvoltarea rețelei de magazine și a unor noi concepte care vor  aduce inovaţie pe segmentul de piaţă ferma, pet-care şi gardening,  precum și proiecte dedicate economiei verzi (stații electrice de încărcare și dotarea cu panouri fotovoltaice), urmează să mărească investițiile în capitalul uman.

 

Recent compania a reușit să o atragă alături pe Nicoleta Elena Pata, fost Senior Buyer la retailerul francez Auchan, unde a stat 9 ani și jumătate, iar înainte de asta a fost timp de 6 ani Senior Buyer la Bricostore pe divizia de gradină.

Nicoleta s-a alăturat echipei Agroland în luna ianuarie 2020, pe poziția de Procurement Manager. Ea va răspunde de dezvoltarea strategiilor de achiziții pentru categoriile gradină si animalier, completând astfel oferta retailerului agricol românesc Agroland și răspunzând unei palete mai largi de nevoi ale micilor fermieri.

Agroland se poate mândri că are o echipă tânără, media de vârstă a angajaților fiind de 38 de ani. Ca nivel de experiență, pentru un post de senior este nevoie de circa 10 ani lucrați în firmă, în timp ce un post de execuție necesită 3 ani, iar pentru cel de junior 1,5 ani.

Recrutarea din extern pentru pozitiile de seniori se realizeaza prin intermediul agențiilor de recrutare procesul fiind mai lung – de câteva luni. Pentru alte poziții din cadrul firmei, recrutarea se face direct de către Agroland.

 

Strategia de achiziții pe 2020

 

Strategia de achiziții pe 2020 se concentrează pe o creștere a numărului de articole marcă proprie, precum și alte mărci de la producători români. Vor fi selectate articole din piața locală, de calitate bună și la un preț competitiv, un sortiment care să asigure prospețime și o creștere a produsului intern brut. Avantajul este proximitatea.

”Noi, echipa AGROLAND, suntem dedicați furnizării de produse de înaltă calitate, locale și sănătoase. Oferim produse superioare utilizând programe de instruire concentrate, cuprinzătoare și tehnologie inovatoare. Susținem agricultura durabilă și metodele sigure de producere a alimentelor care reduc degradarea mediului, mențin productivitatea terenului în timp și susțin viabilitatea economică a fermelor familiale și a comunităților rurale”, a declarat  Horia Cardos, Business Owner Agroland.

Gama va acoperi complet cele 40 categorii de articole ale celor mai buni prieteni ai micilor fermieri: Câinele, Pisica, Păsările, iar pentru iubitorii de grădină va oferi 35 tipuri de articole, de la semințe, bulbi, trandafiri și alte plante ornamentale, pomi și arbuști fructiferi, flori la ghiveci, până la unelte de grădinărit, sisteme de irigat și chiar brazi de Crăciun.

Înființată în 1997, Agroland a devenit cel mai mare retailer agricol din România. La finalul anului 2019, rețeaua Agroland număra 250 magazine prezente în 28 de județe, având  o cifră de afaceri de 30 milioane euro și o echipă de peste 600 de oameni.

Sursa foto: FB / Elena Pata

 

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Tinerii din Baia Mare, inițiați în securitatea cibernetică

Articolul următor

Decizii comerciale de evitat în contextul pandemiei de COVID-19 pentru a preîntâmpina o investigație din partea Consiliului Concurenței

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share