Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Certificatele de urgenţă nu mai sunt necesare pentru obţinerea şomajului tehnic

Veşti bune pentru firmele care trimit oamenii în şomaj tehnic. Ministrul Economiei, Virgil Popescu, a anunţat pe site-ul ministerului că certificatele de situație de urgență nu mai sunt necesare pentru obținerea șomajului tehnic.

Pentru obținerea șomajului tehnic, angajatorii vor depune următoarele documente: Cerere semnată și datată de către angajator, Declarație pe propria răspundere și o listă cu angajații aflați în șomaj tehnic. În Declarație, firmele vor certifica faptul că informațiile sunt adevărate și li se va prezinta consecința juridică a prezentării unor informații false. Răspunderea este a angajatorului sau a persoanei care depune Cererea.

Cererile pot fi depuse la ANOFM astfel: începând cu 1 aprilie pentru perioada 16-31 martie; începând cu 1 mai pentru perioada 1 aprilie-16 aprilie.

Angajatorii care depun documentele la ANOFM primesc banii în termen de 15 zile de la depunerea documentelor, iar obligația acestora este ca în termen de 3 zile să plătească sumele primite angajaților aflați în șomaj tehnic.

Total
0
Shares
Articolul anterior

UMF “Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca a implementat în timp record o soluție de învățământ la distanță

Articolul următor

Maramureșul, implicat într-un proiect european împotriva inundațiilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share