Infrastructura Judete Opinii Satu Mare

Promisiune pentru Varianta de Ocolire Satu Mare: până în toamnă, un nou pod peste Someș, până în iunie 2021 – întreaga lucrare

Centura municipiului Satu Mare este un obiectiv etern al tuturor candidaților din alegerile elctorale la nivel de județ sau municipiu. Este și primul obiectiv care este uitat imediat după ce s-au ocupat fotoliile. Ar urma în ordine sala de sport multifuncțională, proiectul Luna Șes, infrastructura în general, sănătatea, învățământul…

Dubă bâlbele primarului Gabor Kereskenyi din recenta conferință de presă, în care la întrebarea expresă care este situația centurii a îngăimat un răspuns nu prea inteligibil, iată că avem și un răspuns concret asupra stadiului lucrărilor și din nou promisiuni. De data aceasta din partea Prefecturii, care prin vocea cea mai autorizată, Radu Bud, ne dă detalii printr-un comunicat de presă în acest sens:

Mobilizarea constructorului pe șantierul “Varianta de Ocolire Satu Mare” a fost verificată astăzi, 18 mai, de către prefectul Radu Bud și directorul adjunct din cadrul DRDP Cluj, Vasile Sabău, în prezența dirigintelui de șantier Giorgio Gasparetto. Ulterior vizitei pe teren, a avut loc o ședință de analiză cu directorul general regional la DRDP Cluj, Eugen Cecan, reprezentantul constructorului Giovanni Demicheli, managerul de proiect Fernando Lopes și consultantul responsabil de calitate, Ioan Câmpean, la cabinetul prefectului.

Cu toate că lucrările se desfășoară conform graficului stabilit, în special execuția lucrărilor complexe de la pasajele denivelate și podul peste râul Someș, prefectul consideră că această perioadă este prielnică pentru o mobilizare mai bună, existând atât frontul de lucru, cât și resurse disponibile.
Prefectul și directorul regional au solicitat constructorului un grafic de lucrări accelerat pentru a se asigura că până la toamnă va fi dat în exploatare cel puțin tronsonul care leagă prin noul pod peste râul Someș DN 19 Satu Mare – Carei de DN 19A Satu Mare – Petea, respectiv până la data de 23 iunie 2021 întreaga lucrare va fi finalizată.

Cu excepția viitorului pasaj peste calea ferată dublă Satu Mare – Halmeu/Baia Mare, unde se așteaptă relocarea conductei magistrale de gaz metan pentru începerea lucrărilor, celelalte nouă lucrări complexe de traversări au stadii de execuție avansate și foarte avansate.
Săptămâna viitoare, reprezentanții beneficiarului se vor afla din nou pe șantier, urmând să stabilească noile termene împreună cu constructorul. Fiind unul dintre proiectele guvernamentale de importanță majoră pentru dezvoltarea municipiului și a județului, prefectul rămâne angajat într-o susținere totală pentru finalizarea la termen a acestei lucrări, cu respectarea condițiilor de calitate și siguranță.

Reținem promisiunea că la toamnă vom avea un nou pod peste Someș. Cele două existente sunt total insuficiente pentru traficul auto din județul nostru, mai ales că ele deservesc și cea de-a treia vamă ca importanță de la granița cu Ungaria.

Gruita Ienasoiu
Corespondent Transilvania Business

Related posts

S-a semnat contractul pentru realizarea drumului de legătură Oradea – Oșorhei

Stefana Muresan

[Enjoy Transylvania!] #TraseulCareUnește un ONG cu Autoritățile

Transilvania Business

Regiunea Turda – Câmpia Turzii primește 155 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii de apă și apă uzată

Stefana Muresan

Încep lucrările la Terminalul de pasageri al Aeroportului Brașov: „Se vor desfăşura cu respectarea strictă a tuturor măsurilor de prevenţie”

Ion Surdu

Alianța Vestului – primele măsuri: abonamentele pentru parcare și cele pe mijloacele de transport în comun, valabile pe raza celor patru orașe

redactia

Autostrada spre granița cu Ungaria, validată la achiziția publică

Nora Dumitrescu

Primăria Timișoara ridică o maternitate nouă

Stefana Muresan

Finanțare de 370 mil. lei pentru Autostrada Cluj Vest (Gilau) – Nadaselu

redactia

Centura Dejului, scoasă la licitaţie. Contract de 22 milioane de euro

redactia

Au fost finalizate lucrarile de asfaltare pe drumul judetean 151C Tritenii de Jos – limita cu judetul Mures

Stefana Muresan

Trei constructori vor moderniza străzile Zalăului pe fonduri europene

Nora Dumitrescu

Autostrada Transilvania costă 6,2 miliarde de euro

Nora Dumitrescu

Asfalt nou pe Drumul Bistriței, pe banii Europei

Nora Dumitrescu

Troleibuze, stații noi și aer mai curat datorită investițiilor REGIO, la Mediaș

Ligia Voro

Electrificarea liniei ferate Cluj – Oradea, din fonduri europene

Stefana Muresan

Creștere de 10 ori a numărului de localități deservite de Compania de Apă Someș, compania vizează o finanțare europeană de 350 mil de euro

Stefana Muresan

Aeroportul Internaţional Timişoara, cursă directă la Constanța

Stefana Muresan

Mandatul lui Ştefan Ioniţă, prelungit în fruntea CNAIR

Stefana Muresan

Drumul ce leagă Oradea de Autostrada Transilvania costă 150 milioane euro

Traian Dan

Constructorii Astaldi și Max Boegl, ritm intens de lucru pe lotul dintre Iernut și Chețani (A3). Când se va putea circula

Stefana Muresan

CFR SA, proiect finanțat din fonduri europene

Stefana Muresan

Autoritățile din Blaj vor să înceapă un amplu proces de reamenajare a zonei centrale

Papuc Irina

Oradea investește 11 milioane de euro în reabilitarea coridorului Nufărul – Cantemir

Traian Dan

Secțiunea Biharia-Borș a autostrăzii A3 este finalizată în proporție de 84%

Traian Dan

Leave a Comment