Analize Antreprenori Comert Slider Ultimele stiri

Top 10 afaceri locale ce estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform unui studiu derulat de Mastercard.

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal, unul din trei (34%) oameni afirmând că de la începutul stării de urgență au descoperit noi magazine în comunitatea lor. Aproape doi din trei (62%) spun că intenționează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar și acum când măsurile de distanțare socială au fost reduse.

29% dintre aceștia spun că au simțit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alți 44% au declarat că în viitor vor mânca și vor bea în localurile din apropierea casei pentru a le ajuta își repornească afacerea. 19% dintre români au declarat că au ales să meargă la un restaurant local pentru a plasa o comandă la pachet, odată ce acesta și-a deschis ușile pentru livrare.

De asemenea, și saloanele de coafură și frizerie se numără printre acele afaceri care estimează creșteri ale activității, 47% dintre oameni afirmând că au așteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare. Totodată, pe parcursul stării de urgență, românii s-au orientat către mijloacele tradiționale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceștia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenționează să îl folosească în continuare.

Perioada pe care o traversăm a schimbat modul în care românii își achiziționează produsele și serviciile de care au nevoie, aceștia orientându-se și către surse locale de încredere, și, totodată, a determinat o creștere semnificativă a cumpărăturilor online și a celor contactless, oamenii fiind mult mai conștienți că mijloacele digitale de plată le oferă siguranță, rapiditate și confort. De asemenea, magazinele și comunitățile locale joacă un rol important în furnizarea de bunuri și servicii, în repornirea economiei, precum și în sprijinirea localnicilor și în stimularea spiritului comunității. Sperăm ca această perioadă dificilă să contribuie la construirea unei relații între oameni și comercianții locali și la menținerea acesteia, chiar și pe măsură ce viața va reveni la normal”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Top 10 afaceri locale care estimează creștere ale vânzărilor în perioada post-izolare este următorul:

  1. Comercianții de fructe și legume

  2. Comercianții de brânzeturi

  3. Măcelariile

  4. Saloanele de coafură/frizerie

  5. Magazinele independente de haine

  6. Brutăriile

  7. Magazinele de bricolaj/hardware

  8. Librăriile independente

  9. Magazinele de cadouri

  10. Cafenelele locale

Related posts

SONDAJ: 86% dintre români nu s-ar putea susține dacă și-ar pierde job-ul

Ligia Voro

Ediția a IV-a a Elite Business Club la Sibiu, antreprenoriat la puterea feminin

redactia

Credit de 4 milioane de euro de la BRD pentru fabrica Aramis

Nora Dumitrescu

Producătorul de echipamente industriale Comelf Bistrița aduce, din februarie, primii 20 de muncitori din India

redactia

CNIPMMR solicită sprijin economic pentru impactul COVID-19

Traian Dan

CNAIR are un nou director general. Provizoriu

Ligia Voro

Residential neighbourhoods and transportation – Sibiu: the city of investors and mobility

Stefana Muresan

Val de angajări la Hanna Instruments. Fabrică în Sălaj, centru de cercetare la Cluj

Nora Dumitrescu

Plan de angajare pentru românii întorși în țară din diaspora propus de ARCA

Traian Dan

Companiile de avocatură NNDKP și Păun & Asociații vor fuziona

Nora Dumitrescu

Supermarketurile din Oradea se închid la ora 21:00. Se închid și bazarurile

Traian Dan

Primarul Sibiului: Poate fi oportună intrarea în Alianța Vestului

redactia

Prima sesiune a Școlii Internaționale de Programare și Robotică LOGISCOOL 

Ligia Voro

Optim PM a asistat IKEA în deschiderea celui mai mare magazin din sud-estul Europei

Ligia Voro

Agronomii clujeni au dotat Spitalul de Recuperare cu 12 aparate performante

Nora Dumitrescu

Kaufland angajează peste 500 de persoane cu dizabilităţi pentru magazinele din patru orașe

Papuc Irina

Synevo, 14 centre de recoltare amplasate în vestul țării

redactia

Neogen investeste in Conso

Stefana Muresan

DPD România a lansat un serviciu de curierat regional, cu livrări în Bulgaria, Ungaria şi Grecia

Stefana Muresan

Băncile au suspendat la plată, până la sfârșitul anului, circa 321.000 de credite

Traian Dan

Porr Construct a câștigat un contract de 50,5 milioane lei cu CFR SA

Stefana Muresan

Ecosistemul pentru start-up-uri La French Tech România a fost lansat

Ligia Voro

FOTO/ Ziua Națională a României, la Sibiu. Sute de oameni au urmărit parada militară și au dansat Hora Unirii

Papuc Irina

Aproape 33.000 de fermieri bihoreni au depus Cereri unice de plată la APIA Bihor

Traian Dan

Leave a Comment