Analize Antreprenori Comert Slider Ultimele stiri

Top 10 afaceri locale ce estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform unui studiu derulat de Mastercard.

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal, unul din trei (34%) oameni afirmând că de la începutul stării de urgență au descoperit noi magazine în comunitatea lor. Aproape doi din trei (62%) spun că intenționează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar și acum când măsurile de distanțare socială au fost reduse.

29% dintre aceștia spun că au simțit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alți 44% au declarat că în viitor vor mânca și vor bea în localurile din apropierea casei pentru a le ajuta își repornească afacerea. 19% dintre români au declarat că au ales să meargă la un restaurant local pentru a plasa o comandă la pachet, odată ce acesta și-a deschis ușile pentru livrare.

De asemenea, și saloanele de coafură și frizerie se numără printre acele afaceri care estimează creșteri ale activității, 47% dintre oameni afirmând că au așteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare. Totodată, pe parcursul stării de urgență, românii s-au orientat către mijloacele tradiționale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceștia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenționează să îl folosească în continuare.

Perioada pe care o traversăm a schimbat modul în care românii își achiziționează produsele și serviciile de care au nevoie, aceștia orientându-se și către surse locale de încredere, și, totodată, a determinat o creștere semnificativă a cumpărăturilor online și a celor contactless, oamenii fiind mult mai conștienți că mijloacele digitale de plată le oferă siguranță, rapiditate și confort. De asemenea, magazinele și comunitățile locale joacă un rol important în furnizarea de bunuri și servicii, în repornirea economiei, precum și în sprijinirea localnicilor și în stimularea spiritului comunității. Sperăm ca această perioadă dificilă să contribuie la construirea unei relații între oameni și comercianții locali și la menținerea acesteia, chiar și pe măsură ce viața va reveni la normal”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Top 10 afaceri locale care estimează creștere ale vânzărilor în perioada post-izolare este următorul:

  1. Comercianții de fructe și legume

  2. Comercianții de brânzeturi

  3. Măcelariile

  4. Saloanele de coafură/frizerie

  5. Magazinele independente de haine

  6. Brutăriile

  7. Magazinele de bricolaj/hardware

  8. Librăriile independente

  9. Magazinele de cadouri

  10. Cafenelele locale

Related posts

Jeffrey Sachs, cel mai bun profesor de economie din lume, laudă direcțiile de dezvoltare ale Clujului

Stefana Muresan

Centrul Medical Cardio Med Tîrgu Mureș este un lider recunoscut pe plan european în domeniul cardiologiei de vârf

Stefana Muresan

Blue Air e interesată de construcția unui terminal de cargo la viitorul Aeroport din Brașov. „Această activitate lipsește în Transilvania”

Ion Surdu

Brandul românesc de haine pentru copii iELM înregistrează vânzări de peste 1 milion de euro lunar în Europa, SUA și Canada

Ligia Voro

FOTO SIBIU: Unitatea, leitmotivul liderilor europeni într-o Europă lovită de valul eurosceptic

Ligia Voro

Fondatorii Delaco au cumpărat, cu 4 mil. euro, centrul comercial Magnolia din Braşov

Stefana Muresan

Yango, aplicație de ridesharing deținută de rușii de la Yandex, a primit aviz tehnic pentru a funcționa timp de 2 ani

Papuc Irina

Vastint leases 3,350 m² in Timpuri Noi Square

Ionut Oprea

Besmax Distribution va trimite în Maramureș un echipament anticoronavirus

Nora Dumitrescu

Maramureșul va accesa proiecte transfrontaliere de 3 milioane de euro

Nora Dumitrescu

Creștere a numărului de pasageri de 130% pentru Aeroportul Transilvania

Ligia Voro

Retrospectivă: Piața de medicamente în vreme de pandemie

Papuc Irina

Primăria Cluj-Napoca achiziționează alte 60 autobuze Mercedes, investiție de peste 13 mil. euro

Stefana Muresan

Restricțiile de călătorie în țările UE sunt actualizate pe o platformă creată de un clujean

Ion Surdu

Ghidul și procedura de implementare a Start-Up Nation 2018, în dezbatere publică

redactia

[Enjoy Transylvania!] Povestea vinului (4) Castel Vinum

Transilvania Business

Târgu Secuiesc, încă trei proiecte cu finanțare europeană

Ligia Voro

De ce Asfaltul sau Curcubeul ne-ar deranja cu o întrebare existențială despre Târgu-Mureș…?!

Stefana Muresan

Hyalcor dezvoltă un program de cercetare-proiectare în combaterea infecțiilor nosocomiale

Ligia Voro

CNAIR: Autostrada Unirii are alocate fonduri în proiectul de buget

redactia

O firmă din Craiova a câștigat contractul pentru noul terminal de curse externe al aeroportului din Timișoara

redactia

Agenţia de marketing Loopaa intră în familia Cluj IT Cluster

Stefana Muresan

Parking de 19 milioane de lei, la Cluj-Napoca

redactia

Au început înscrierile la concursul NTT DATA Open Innovation. Temele principale: orașe inteligente, asistență medicală digitală & tehnologie exponențială

Papuc Irina

Leave a Comment