Analize Antreprenori Comert Slider Ultimele stiri

Top 10 afaceri locale ce estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform unui studiu derulat de Mastercard.

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal, unul din trei (34%) oameni afirmând că de la începutul stării de urgență au descoperit noi magazine în comunitatea lor. Aproape doi din trei (62%) spun că intenționează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar și acum când măsurile de distanțare socială au fost reduse.

29% dintre aceștia spun că au simțit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alți 44% au declarat că în viitor vor mânca și vor bea în localurile din apropierea casei pentru a le ajuta își repornească afacerea. 19% dintre români au declarat că au ales să meargă la un restaurant local pentru a plasa o comandă la pachet, odată ce acesta și-a deschis ușile pentru livrare.

De asemenea, și saloanele de coafură și frizerie se numără printre acele afaceri care estimează creșteri ale activității, 47% dintre oameni afirmând că au așteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare. Totodată, pe parcursul stării de urgență, românii s-au orientat către mijloacele tradiționale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceștia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenționează să îl folosească în continuare.

Perioada pe care o traversăm a schimbat modul în care românii își achiziționează produsele și serviciile de care au nevoie, aceștia orientându-se și către surse locale de încredere, și, totodată, a determinat o creștere semnificativă a cumpărăturilor online și a celor contactless, oamenii fiind mult mai conștienți că mijloacele digitale de plată le oferă siguranță, rapiditate și confort. De asemenea, magazinele și comunitățile locale joacă un rol important în furnizarea de bunuri și servicii, în repornirea economiei, precum și în sprijinirea localnicilor și în stimularea spiritului comunității. Sperăm ca această perioadă dificilă să contribuie la construirea unei relații între oameni și comercianții locali și la menținerea acesteia, chiar și pe măsură ce viața va reveni la normal”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Top 10 afaceri locale care estimează creștere ale vânzărilor în perioada post-izolare este următorul:

  1. Comercianții de fructe și legume

  2. Comercianții de brânzeturi

  3. Măcelariile

  4. Saloanele de coafură/frizerie

  5. Magazinele independente de haine

  6. Brutăriile

  7. Magazinele de bricolaj/hardware

  8. Librăriile independente

  9. Magazinele de cadouri

  10. Cafenelele locale

Related posts

Grupul german ZF Friedrichshafen preia și centrul de cercetare-dezvoltare al BeeSpeed din Timișoara

redactia

Bolt are undă verde de la Ministerul Transporturilor să opereze la Cluj

Nora Dumitrescu

Cluj: Cazare gratuită pentru părinții copiilor internați la Oncologie

Stefana Muresan

Românii care doresc să investească în SUA pot opta pentru viza de tip E2

Stefana Muresan

Cum să ieșim din criza economică?

redactia

Consiliul European a adoptat o nouă agendă strategică 2019-2024

Ligia Voro

Swantje Kortemeyer: “Avem nevoie de o autostradă peste Carpați”

redactia

Se deschide sesiunea de proiecte pentru construirea de grădinițe cu profil sportiv

Stefana Muresan

Investitorii străini fac legea în Ardeal

Nora Dumitrescu

Festivalul Industriilor Creative, ediția a IX-a

Ligia Voro

Salariul mediu net în construcţii a crescut cu 43%

Stefana Muresan

Elite în business. Județul Mureș. Ranking 1: Mircea Oltean, director general IRUM SA Reghin: “Pentru mine este o mândrie faptul că am reușit să salvez această fabrică”

Ligia Voro

Europa obligă clusterele să își facă publicitate pe banii lor

Nora Dumitrescu

Marea Britanie deschide Consulat Onorific în Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Finanțări de 7 milioane euro pentru cercetarea de la Babeș-Bolyai

Nora Dumitrescu

Compania farmaceutică Ropharma, deținută de Mihai Miron, buget de investiții de 9 mil. euro

Stefana Muresan

UBB Cluj, acceptată în reţeaua pentru dezvoltare sustenabilă a ONU

redactia

Honeywell inaugurează un laborator electro-IT pentru 400 de studenți ai Universității Politehnice Timișoara

Stefana Muresan

Imobiliare.ro: Topul celor mai scumpe apartamente din ţară

Stefana Muresan

HARMAN, 7.700 m2 in Metroffice, pe 10 ani

Ionut Oprea

Studenţii UBB au fondat propria Societate Antreprenorială Studenţească

Stefana Muresan

Conferința și expoziția RoBuild 2018 – CONCRETE EDITION

redactia

[Enjoy Transylvania!] The Drinking Waters of Transylvania

Transilvania Business

Compania de Apă Someș și-a dublat numărul de beneficiari

Nora Dumitrescu

Leave a Comment