București Real Estate Ultimele stiri

Liebrecht and wooD investește 25 de milioane de EURO în dezvoltarea celui de-al doilea FASHION HOUSE OUTLET CENTRE în București

Liebrecht & wooD construiește cel de-al doilea centru FASHION HOUSE în partea de Est a Capitalei, în comuna Fundeni, lângă lacul Cernica. Cel de-al doilea centru profesional de tip outlet din România își va deschide porțile în aprilie 2021. Această investiție de 25 de milioane de EURO a grupului Liebrecht & wooD în România reprezintă cel de-al șaptelea centru outlet construit de dezvoltatorul european, în țări precum Polonia și Rusia, alături de țara noastră. Proiectul a obținut o linie de capital de 7,5 milioane de EURO de la CEC Bank.

Poziționat lângă autostrada A2, cel de-al doilea centru outlet beneficiază de acces direct de pe autostrada și datorită poziției cheie, se bucură de o zonă de acoperire de 3 milioane de potențiali clienți. Mai mult, noul Fashion House Outlet Centre este localizat astfel încât să fie accesibil și celor care tranzitează autostrada Soarelui în drumul spre mare, pe durata sezonului estival.

Programat pentru a fi dezvoltat în două etape, centrul outlet, ce va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați, va deschide prima zonă comercială de 8.700 de metri pătrați în aprilie 2021, urmând ca restul de aproximativ 4.000 de metri pătrați să fie deschiși în 2023. Cu o rată de închiriere de peste 50% pentru prima fază a proiectului, fapt ce confirmă atractivitatea modelului de retail de tip outlet, Fashion House Oulet Centre va deveni, cu siguranță, o destinație de shopping.

Proiectul de 25 de milioane de euro este cel de-al cincilea dezvoltat de Liebrecht & wooD în România, după centrul de birouri Victoria Park din Băneasa, Militari Shopping Centre, West Park Retail Militari și Fashion House Outlet Centre Bucharest din parte de Vest a capitalei.

“Modelul de outlet a impus un nou standard în retailul de fashion în România în ultimii 12 ani, din momentul în care Fashion House Oulet Centre și-a deschis porțile în West Park Retail Militari, în București. Consumatorul român ține cont de raportul calitate preț și noi, în cadrul Fashion House, oferim o experiență de cumpărături de neegalat datorită portofoliului de mărci. Modelul nostru de business a demonstrat faptul că este sustenabil și în cele mai complicate perioade economice. Centrele noastre de tip outlet oferă reduceri permanente de minim de 30% și datorită acestui fapt, au o rată de conversie extrem de ridicată pentru retailul de fashion din România. Ținând cont de toate aspectele specifice și de toate noutățile pe care cel de-al doilea centru de outlet le va aduce, suntem convinși că avem ingredientele necesare pentru o destinație de shopping unică. Liebrecht and wooD este prezent pe piața locală de mai bine de 15 ani cu un portofoliu de investiții de peste 200 de milioane de euro. Investiția de 25 de milioane de euro în galeria în aer liber din Estul capitalei reprezintă un angajament în plus al dezvoltatorului european față de piața locală. Ne bucurăm că am obținut finanțarea de la CEC Bank. Acest lucru demonstrează încă o dată atractivitatea proiectului care va deveni, așa cum ne dorim, o atracție pentru cumpărători.” a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager, Liebrecht & wooD România.

Galeria în aer liber este unică pentru România și se inspiră din arhitectura Belle Epoque a Bucureștiului interbelic. Vizitatorii vor avea ocazia să se bucure o experiență de cumpărături în aer liber atunci când vor explora magazinele, iar acest aspect al arhitecturii noului centru comercial este cu atât mai important, cu cât noua realitate impusă de pandemie vine cu reguli stricte pentru retail.

Related posts

Sprijin de peste 525 de mii de lei pentru zootehniștii bihoreni

Traian Dan

Consiliul Investitorilor Străini: Pilonul II, instrument esențial de economisire pentru pensie

Stefana Muresan

Specialiștii români și internaționali dezvăluie ultimele tendințe în vânzări și marketing la Sales and Marketing Conference

Stefana Muresan

Tramvaiul românesc: Astra Vagoane ar putea livra 62 de garnituri Imperio şi Autentic în Cluj-Napoca, Arad, Oradea şi Galaţi

redactia

Ciumbrud, satul din Alba în care se cultivă anual peste un milion de trandafiri

Stefana Muresan

Transilvania Broker de Asigurare, aproape de listare

Stefana Muresan

15 firme bistrițene și-au luat licență să producă energie electrică

Stefana Muresan

Județele Sălaj, Satu Mare și Maramureș, conectate printr-un drum modernizat

Nora Dumitrescu

Hunedoara: 20 de blocuri și o școală, reabilitate din fonduri europene

Stefana Muresan

Going nationwide for the deals of the future

Ionut Oprea

O firmă va putea fi înfiinţată exclusiv online – proiect de lege

Ion Surdu

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România preia coordonarea Coaliției pentru Dezvoltarea României

Stefana Muresan

Adrian Grecu (APMGR): ”România este singura țară din UE care penalizează medicamentele generice”

Stefana Muresan

Lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, aproape finalizat de Tirrena Scavi

Stefana Muresan

Cum puteți accesa sute de milioane de euro pentru a ieși din criză. Fonduri disponibile: până la 1 miliard de euro

Papuc Irina

Cushman & Wakefield Echinox isi consolideaza departamentul industrial

Ionut Oprea

Federația Patronilor Bihor organizează conferințe online pentru antreprenori

Traian Dan

Aeroportul International Iasi a primit Certificatul European de Aerodrom

Stefana Muresan

Grupul maramureşean Taparo vrea să trimită peste 13.000 de tiruri încărcate cu mobilă în Europa, Orientul Mijlociu şi SUA în 2018

redactia

Patru licee din Sălaj, reabilitate cu fonduri europene

Stefana Muresan

Programul Start-Up Nation demarează mâine

redactia

The Economist, în suplimentul „Lumea în 2019”: România va avea a doua cea mai mare rată de creştere din Uniunea Europeană în 2019, de 3,7%

redactia

Oradea va adera la Rețeaua Europeană a Orașelor Sănătoase. Investiții de peste 20 de milioane de euro în sănătate

redactia

Norvegienii de la Visma Software România au în plan angajarea a peste 100 de persoane

redactia

Leave a Comment