Comert Ultimele stiri

Brandurile Geox și New Balance, concurența Adidas în Ardeal

Cu toate că la nivel național cel mai cumpărat brand de încălțăminte pe internet este Adidas, bihorenii preferă Geox, iar sibienii, New Balance, potrivit platformei Epantofi.ro.

Magazinul online a analizat statisticile vânzărilor și a creat harta încălțămintei vândute în România. Cumpărătorii din țară optează pentru negrul universal. În Covasna, Olt și Tulcea, pentru aproape fiecare comandă de încălțăminte, culoarea aleasă este negru.

În 25 de județe, a doua culoare preferată este albul (cu precădere în centrul țării). În restul județelor, în clasamentul culorilor, se află albastrul (în Giurgiu, Harghita, Suceava și Bacău), urmat de maro și bej. Pe piața românească predomină marca Adidas.

În 26 de județe acest brand este cumpărat cel mai des. În restul județelor, predomină alte două mărci: Geox în Constanța și Bihor și New Balance în Argeș și Sibiu. Pe scara națională predomină marca Adidas, atât în rândul femeilor, cât și al bărbaților, iar pe locul doi, se află mărcile Geox la femei și Nike la bărbați.

Femeile cumpără cel mai de sneakerș, sandale, pantofi cu toc, încălțăminte sport și teniși. La bărbați, cinci dintre cele mai cumpărate tipuri sunt sneakers, sport, sandale, teniși și pantofi. În Tulcea, înălțimea medie a tocurilor este de 8,5 cm, în Reșița – 7,7 cm, iar în Bistrița – 7,5 cm.

La Piatra Neamț, Miercurea Ciuc și Brașov procentul de încălțăminte pentru alergare achiziționată, în raport cu numărul total de încălțăminte cumpărată, a fost deosebit de mare. Raportul se bazează pe statisticile vânzărilor de încălțăminte din România în magazinul online Epantofi.ro în 2019.

Related posts

Aramis din Baia-Mare, producator pentru Ikea, trece pragul de 1 miliard de lei

Stefana Muresan

Relansarea Cupru Min, primul proiect finanţat de Fondul Suveran de Investiţii

Stefana Muresan

Sibiul si Timisoara – orase prezente la Cities of Tomorrow #5 – cap de afis pe listele investitorilor

Ionut Oprea

Continental investește la Timișoara într-un sistem de depozitare integral automatizat

Stefana Muresan

Tranzacții cu birouri de 164 de milioane de euro la Cluj

Nora Dumitrescu

Carbochim, nou Consiliu de Administraţie prin metoda votului cumulativ

Stefana Muresan

Another record year for P3 paves way for major growth in 2017

Ionut Oprea

Sucuri probiotice din resturi alimentare, create de cercetătorii de la USAMV

Stefana Muresan

Program pilot pentru extinderea rețelei de gaz din România, promis de ministrul Lucrărilor Publice

Papuc Irina

FlixBus își întărește prezența în România: cu ALIS Group, rețeaua verde se extinde rapid

Stefana Muresan

Transylvania Beer premiată la nivel internațional

A. I.

Donație bancară pentru Institutul Inimii: cinci ventilatoare

Nora Dumitrescu

DTZ Echinox: investitori de pe patru continente

Ionut Oprea

UVT a câștigat 5 milioane de lei pentru cercetare și inovare

redactia

Sala Polivalentă de la Brașov de minim 10.000 de locuri, pe locul fostului stadion municipal

Stefana Muresan

Propuneri de la Bruxelles: Prima fermă, programul rabla pentru tractoare și subvenții egale

redactia

David Ciceo, directorul Aeroportului Internaţional “Avram Iancu”: Zboruri zilnice spre Istanbul, reluarea și suplimentarea unor curse interne, parteneriat cu universitățile clujene și noi proiecte de infrastructură

redactia

Werner Wolff: Deschiderea rutei Bucureşti – Sibiu – Stuttgart, avantaj consistent pentru întărirea industriei româno-germane din regiune

Stefana Muresan

Lista măsurilor fiscal-bugetare anunţate de ministrul Economiei

redactia

Oradea Job Expo dă startul la angajările de toamnă în Bihor

Traian Dan

Începe ediția a 7-a a Electric Castle!

Ligia Voro

Facturi pentru lotul Ungheni-Ogra, decontate de CNAIR

Stefana Muresan

iTech Transilvania Cluster by ARIES T – Let’s work together! For the best IT community!

redactia

Peste 20.000 de iubitori de motoare au fost prezenți la EXPO&BURN 2018, eveniment desfășurat la Aeroportul Iași

redactia

Leave a Comment