Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

A fost stabilită data oficială Black Friday 2020 – 13 noiembrie

A Black Friday sale sign is displayed outside a makeup store at Roosevelt Field shopping mall in Garden City, New York, on Nov. 24, 2017.

Cel mai important eveniment anual de shopping, Black Friday, a fost programat anul acesta pentru data de 13 noiembrie, anunță platforma online blackfriday.ro, site-ul oficial Black Friday România. În mod previzibil, este vorba despre o zi de vineri, cea de-a doua din lună. Ediția 2020 a Black Friday se anunță mai specială ca niciodată. În contextul crizei provocate de pandemia de coronavirus, vânzările online reprezintă alternativa preferată de tot mai mulți consumatori.



Discount-uri de până la 90%

Ediția din anul 2020 a Black Friday se va desfășura sub semnul discount-urilor considerabile, dar și a unui apetit tot mai ridicat pentru cumpărăturile online.

Vorbim despre o perioadă atipică, care a redefinit segmentul de e-commerce. În ultimele luni, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, o mare parte dintre vânzările offline s-au mutat în online. Anticipăm că acest trend se va resimți și în ceea ce privește cel mai mare eveniment anual de shopping, când clienții vor beneficia în plus de discount-uri considerabile la sute de mii de produse”, declară Diana Șendrea, reprezentant blackfriday.ro.

Anul acesta, brandurile prezente pe platformă vor oferi discounturi care pleacă de la 10% și ajung la 90%, dar și diverse alte tipuri de beneficii, precum transport gratuit sau oferte de tipul 1 + 1 gratis.

Vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut

Prețurile de Black Friday vor fi cu atât mai bune cu cât retailerii vor încerca în acest an să scape de o parte din stocuri, dar și să mențină comportamentul de cumpărare al clienților români, precum și dinamica actuală a vânzărilor. Estimările pentru acest an arată că vânzările cu ocazia zilei de Black Friday vor înregistra un salt de până la 30% față de anul trecut. Printre segmentele care vor avea un avans considerabil se numără home & deco, bricolaj, produsele electronice și electrocasnice, produsele de îngrijire personală sau fashion. În calitatea noastră de site oficial al evenimentului Black Friday România, ne propunem să oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai satisfăcătoare. În acest sens, anul acesta vom crește numărul magazinelor active prezente pe platformă, precum și categoriile de produse”, precizează Diana Șendrea.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Antibiotice Iași a câștigat licitația organizată de Comisia Europeană pentru unul dintre cele mai utilizate antibiotice în tratamentul pentru COVID-19

Articolul următor

Termen prelungit la solicitarea microgranturilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
INH
Citeste mai mult

ARL Cluj ridică IndustriaNova Hub

Constructorul din grupul austriac Strabag se va ocupa de proiectarea și execuția viitorului parc de specializare inteligentă (PSI)…
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share