Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

A fost stabilită data oficială Black Friday 2020 – 13 noiembrie

A Black Friday sale sign is displayed outside a makeup store at Roosevelt Field shopping mall in Garden City, New York, on Nov. 24, 2017.

Cel mai important eveniment anual de shopping, Black Friday, a fost programat anul acesta pentru data de 13 noiembrie, anunță platforma online blackfriday.ro, site-ul oficial Black Friday România. În mod previzibil, este vorba despre o zi de vineri, cea de-a doua din lună. Ediția 2020 a Black Friday se anunță mai specială ca niciodată. În contextul crizei provocate de pandemia de coronavirus, vânzările online reprezintă alternativa preferată de tot mai mulți consumatori.

Discount-uri de până la 90%

Ediția din anul 2020 a Black Friday se va desfășura sub semnul discount-urilor considerabile, dar și a unui apetit tot mai ridicat pentru cumpărăturile online.

Vorbim despre o perioadă atipică, care a redefinit segmentul de e-commerce. În ultimele luni, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, o mare parte dintre vânzările offline s-au mutat în online. Anticipăm că acest trend se va resimți și în ceea ce privește cel mai mare eveniment anual de shopping, când clienții vor beneficia în plus de discount-uri considerabile la sute de mii de produse”, declară Diana Șendrea, reprezentant blackfriday.ro.

Anul acesta, brandurile prezente pe platformă vor oferi discounturi care pleacă de la 10% și ajung la 90%, dar și diverse alte tipuri de beneficii, precum transport gratuit sau oferte de tipul 1 + 1 gratis.

Vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut

Prețurile de Black Friday vor fi cu atât mai bune cu cât retailerii vor încerca în acest an să scape de o parte din stocuri, dar și să mențină comportamentul de cumpărare al clienților români, precum și dinamica actuală a vânzărilor. Estimările pentru acest an arată că vânzările cu ocazia zilei de Black Friday vor înregistra un salt de până la 30% față de anul trecut. Printre segmentele care vor avea un avans considerabil se numără home & deco, bricolaj, produsele electronice și electrocasnice, produsele de îngrijire personală sau fashion. În calitatea noastră de site oficial al evenimentului Black Friday România, ne propunem să oferim clienților o experiență de cumpărare cât mai satisfăcătoare. În acest sens, anul acesta vom crește numărul magazinelor active prezente pe platformă, precum și categoriile de produse”, precizează Diana Șendrea.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Antibiotice Iași a câștigat licitația organizată de Comisia Europeană pentru unul dintre cele mai utilizate antibiotice în tratamentul pentru COVID-19

Articolul următor

Termen prelungit la solicitarea microgranturilor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share