Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Telekom a lansat chatbot-ul Tim, un asistent digital care consiliează clienţii

Telekom Romania anunţă lansarea chatbot-ului Tim, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii. Proiectul care privea dezvoltarea unui astfel de asistent digital a fost anunțat în luna aprilie în cadrul unei conferințe de presă. Ulterior, în baza feedback-ului primit de la clienți și a nevoii tot mai mari de a răspunde cerințelor acestora, a fost demarată o nouă fază a dezvoltării în timpul căreia au fost adăugate funcționalități noi. Perioada de implementare și testare s-a finalizat într-un ritm alert de 3 săptămâni, iar acum chatbot-ul este disponibil pe site-ul companiei.

Chatbot-ul este găzduit pe site-ul Telekom şi ghidează cu informaţii detaliate clienţii sau potenţialii clienţi, în contractarea de abonamente mobile sau servicii fixe. Astfel, Tim cunoaşte ce trebuie făcut pentru portarea unui număr în reţeaua Telekom, pentru migrarea de la cartelă la abonament sau pentru contractarea unui abonament nou. Acesta poate să ofere inclusiv informații despre discount-uri sau pachete promoţionale, să recomande telefoane la preţuri avantajoase în funcţie de abonamentele solicitate și să preia opţiunile dorite de client. Pentru serviciile fixe, Tim este permanent la curent cu cele mai avantajoase opţiuni pentru abonamente de Internet, Smart Wi-Fi, Televiziune sau Smart TV Stick.

Mai mult, Tim oferă atât persoanelor fizice cât şi clienții companii asistenţă şi suport în crearea conturilor de tip MyAccount sau în accesarea acestora prin intermediul aplicaţiei mobile Telekom. De asemenea, chatbot-ul asigură asistență în activarea emiterii facturilor în format electronic, transmite informaţii referitoare la plăţi sau restanţe de plată, oferă suport la reînnoirea de abonamente sau pentru modificarea planurilor tarifare.

Asistentul digital Tim este dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, însă a fost proiectat şi implementat de către Future WorkForce, partener de implementare DRUID.

Total
15
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

GivingTuesday România - Săptămâna Generozității între 1-8 decembrie

Articolul următor

Semnal de alarmă: în doar 15% dintre proiectele de infrastructură rutieră, global, există o cultură de management al riscurilor

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
15
Share