Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Investiții străine în Transilvania: GLS România extinde HUB-ul central din Sibiu în funcție de necesități

Având sloganul „We deliver!”, GLS General Logistics Systems Romania SRL a fost fondată în anul 2007, în Șelimbăr, Sibiu, ca parte a mărcii GLS, lansată în anul 2002. Compania a raportat o cifră de afaceri de peste 221 de milioane de lei pentru anul 2019, cu 54 de milioane mai mult decât în anul precedent. Profitul net a fost cu 10 milioane de lei mai mare, depășind 41 de milioane lei. Activele imobilizate au valorat 53,8 milioane lei, capitalurile proprii – 65,5 milioane. Numărul mediu de angajați este de peste 200.

GLS General Logistics Systems Romania SRL ocupă locul 112 în Top 220 investiții străine realizate în regiunile Transilvania și Banat, conform datelor financiare din 2019, clasament realizat de echipa revistei Transilvania Business.

Anul 1989 – 25 de expeditori curajoși au avut o idee îndrăzneață: construirea unui furnizor național de servicii de coletărie. În Neuenstein (Germania) s-a dat startul pentru o dezvoltare ascendentă dinamică – a fost inființat General Parcel.

Anul 1992 – A fost înființat General Parcel.

Anul 1999 – Royal Mail Group achiziționează German Parcel și astfel, a fost inființat General Logistics Systems (GLS).

Anul 1999-2002 – Rețeaua GLS a fost înființată prin achiziții și fondarea companiilor din numeroase țări.

Anul 2002 – Lansarea mărcii comune GLS.

Anul 2003-2007 – Introducerea unui sistem uniform de management al calității, extindere suplimentară a rețelei de coletărie, fundamentarea serviciilor IT GLS și avansări tehnologice.

Anul 2008-2015 – Lansarea activităților Think Green, extinderea continuă a rețelei și introducerea serviciilor dedicate B2C.

Anul 2016-2020 – Extinderea geografică concentrată în America de Nord, investiții în infrastructura rețelei.

 

Proiecte de investiții pe care le aveți în vedere în viitor, alte planuri de dezvoltare

GLS: Punem accent pe consolidarea rețelei noastre la nivel național și european. Facem acest lucru investind în noi depozite și hub-uri din toată Europa. În România, avem 1 HUB central, 9 HUB-uri regionale și 51 depozite deschise până în prezent. GLS România extinde HUB-ul central din Sibiu în funcție de necesități pentru a asigura calitatea cu care clienții noștri sunt obișnuiți.

Cum a fost anul 2019 pentru compania dvs.?

GLS: Ne bucurăm că eforturile și munca depusă de fiecare membru GLS au fost recunoscute și răsplătite cu locul I pentru Premiului Național – Topul Național al Firmelor, din categoria Servicii, Întreprinderi Mijlocii, Alte activități poștale și de curier.

Care sunt principalele reușite din 2019?

GLS: Lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor noastre, furnizăm standarde ridicate în domeniul tehnologiei și securității, ne propunem să protejăm mediul și respectăm diferențele dintre angajații noștri, oferindu-le locuri de muncă sigure.

Care au fost elementele definitorii în strategia dvs. de dezvoltare pentru 2019?

GLS: Punem accent pe calitate, transparență, fiabilitate și suntem aproape de clienții noștri, oferind soluții de transport adecvate pentru nevoile speciale ale clienților de afaceri, precum și soluții B2C de înaltă calitate.

Care a fost strategia dvs. de adaptare la criza sanitară cu toate implicațiile sale în 2020?

GLS: Suntem conștienți de responsabilitatea pe care o avem și facem tot posibilul pentru a proteja sănătatea celor implicați în rețeaua noastră și pentru a continua să asigurăm logistica expedierilor trimise. Am implementat diferite măsuri care se bazează pe recomandările oficiale ale autorităților și experților. De asemenea, facem tot ce putem pentru a asigura livrarea trimiterilor expediate standard pentru toată gama de servicii.

Cea mai mare prioritate a fost și va râmăne siguranța angajaților, a curierilor , a partenerilor și a clienților noștri.

Care sunt lecțiile învățate în 2020?

GLS: Anul 2020 a fost un an plin de provocări, cu schimbări la care ne-am adaptat rapid și care ne-a făcut mai puternici și uniți ca echipă.

Cum veți aborda anul 2021 și cum vedeți evoluția companiei?

GLS: Siguranța angajaților noștri și a celor din jurul nostru rămâne prioritatea noastră. Dezvoltarea durabilă, siguranța locurilor de muncă, starea de bine a angajaților, răsplătirea încrederii partenerilor de afaceri rămân în centrul preocupărilor noastre, neuitând de răspunderea socială, priorități care au fost și vor rămâne permanente. Dorim în continuare să dăm răspunsuri adecvate la provocările pe care le întâlnim, așa cum am făcut-o în toți cei peste 13 ani de când firma este prezentă în România.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

DOWNLOAD - “Bucharest – the skyline transformation by 2025” Market Pulse Report

Articolul următor

Banatul și Transilvania își primenesc rețelele de apă cu 1,5 miliarde €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share