Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rețeaua Magnolia a ajuns în Bihor și Mureș

Lanțul de florării Magnolia și-a înființat două noi centre, în Oradea şi Târgu-Mureș Mureş, iar procesul de extindere la nivel naţional va continua prin deschiderea de trei unități în oraşe cheie din ţară.

Reţeaua deţinută de familia Gabriel și Ioana Molnar, din Cluj, estimează afaceri în creştere cu până la 30% anul acesta, după ce anul trecut a raportat încasări de 8 milioane de euro, în creştere cu peste 6% faţă de cel anterior, potrivit ZF. În 2020, principalul canal de vânzare a fost cel online, care a reprezentat 43% din afaceri. Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară (lalele, alstroemeria), dar şi trandafirii roşii.

Valoarea unui coş mediu de cumpărături a ajuns la 275 de lei. Oraşele cu cele mai mari volume de comenzi au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca, iar de pe piaţa externă cele mai multe au venit din ţări precum SUA, Marea Britanie (Londra) şi Germania. Societatea care operează reţeaua de florării a fost înfiinţată la Bistriţa.

Magnolia deţine o reţea de 17 magazine tip florării în 10 oraşe, reşedinţe de judeţ (Cluj-Napoca, Bistriţa, Baia Mare, Oradea, Târgu-Mureş, Braşov, Constanţa, Galaţi, Timişoara, Sibiu) şi în Bucureşti. Pe lângă aceasta, Magnolia colaborează cu 58.000 de florării internaţionale din 140 de ţări, facilitând astfel livrările de flori în lume. Printre competitorii săi în mediul online se numără Floria.ro şi Floridelux.ro.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Brandul Banca Transilvania valorează o jumătate de miliard de dolari

Articolul următor

Noul SUMAL a devenit operațional: cel mai important sistem de urmărire a materialului lemnos

Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Total
1
Share