Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sălajul își face inventarul drumurilor proaste. Lucrări spre Cluj și Maramureș

Consiliul Județean (CJ) Sălaj a demarat un amplu proces de inventariere și monitorizare a problemelor de infrastructură rutieră de pe drumurile județene.

“Am efectuat o vizită în teren, în zona Ileanda – Poiana Blenchii – Gâlgău, pentru a identifica, împreună cu specialiștii din CJ și autoritățile locale, soluții la problemele de infrastructură rutieră. Ne dorim ca la nivelul județului să existe o monitorizare săptămânală și un plan anual pentru efectuarea lucrărilor de întreținere, modernizare sau reabilitare a drumurilor județene”, a declarat Dinu Iancu-Sălăjanu, președintele CJ Sălaj.

În urma vizitei în teren s-a stabilit că pentru DJ 109F Gâlgău – Poiana Blenchii – limita cu județul Maramureș vor fi contractate servicii de proiectare și execuție a rigolelor carosabile și accese la proprietăți în interiorul localităților, iar în extravilan, șanțuri betonate necesare scurgerii apelor. Pe DJ 110C, podul de pe raza localității Ileanda e într-o stare avansată de degradare, existând oricând riscul producerii de accidente.

”Pentru acest pod avem deja soluția tehnică și vom demara execuția în regim de urgență a lucrărilor de consolidare. Vom solicita finanțarea lucrărilor prin Compania Națională de Investiții, fiind o situație de urgență”, a completat președintele CJ Sălaj.

În privința reabilitării DJ 109F Fodora – intersecție DN1C, lucrări care vor fi demarate în curând, a fost discutat proiectul tehnic împreună cu reprezentanții Primăriei Gâlgău și s-a ajuns la concluzia că trebuie modificată dimensiunea podețelor pentru a asigura scurgerea apelor.

CJ Sălaj va lansa procedura de achiziție a lucrărilor de reabilitare integrală a DJ 109E limită județul Cluj – Fodora – Rus – Buzaș – Lozna – DN 1H (pod Ciocmani), finanțare europeană prin Programul Operațional Regional. Totodată a emis ordinul de începere a serviciilor de proiectare necesare reabilitării DJ 109R Chendrea – Gălpâia – Romita. Termenul de predare a proiectului tehnic este de trei luni, urmată de execuția lucrărilor de reabilitare și modernizare.

 

Total
6
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Curse spre Egipt și Turcia de pe Aeroportul Oradea

Articolul următor

Life Is Hard va ieși pe bursă cu obligațiuni de 1,5 milioane de euro

Citește și:
Antrepriza Construcții și Instalații (ACI) și producătorul Holcim România au dezvăluit felul în care a luat ființă noul pod din Cluj-Napoca.
Citeste mai mult

Cum s-a născut primul pod alb din Cluj

Tehnologia noului podului care va uni cartierele Grigorescu și Mănăștur a fost explicată de producător și de constructorul…
Zi de Zi știri economice:
Total
6
Share