Afacerile magazinului online de produse naturiste Vegis.ro au crescut în 2020 cu 43%, la 4,2 milioane de euro, ca urmare a faptului că în pandemie românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio. Compania are în plan investiţii de 250.000 de euro în acest an, principalul obiectiv fiind mutarea într-un nou depozit, scrie bizbrasov.ro.
„Anul trecut românii s-au orientat tot mai mult spre produse naturiste şi bio, trend ce se menţine şi în 2021, anunţă Vegis.ro. Astfel, 2020 a adus o creştere de 43% a cifrei de afaceri faţă de anul anterior, magazinul online depăşind pragul de 4,2 milioane de euro şi consolidându-şi astfel poziţia de lider al pieţei online de produse naturiste şi bio. Pentru 2021, Vegis.ro are în plan investiţii de 250.000 de euro, orientate către mutarea într-un nou depozit, ce va asigura menţinerea unui stoc mai mare de produse”, anunţă compania.
Categoriile de produse care au cunoscut creşteri considerabile în 2020 au fost cele apicole, alimentele bio, suplimentele, cosmeticele şi detergenţii bio, precizează sursa citată.
„Interesul românilor pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai orientat către natură s-a reflectat şi în numărul mediu de produse incluse într-o comandă – mai mare cu 20% faţă de 2019 -, cât şi în valoarea medie a acesteia, care a crescut cu 15% faţă de perioada pre-pandemie”, mai arată compania.
De asemenea, numărul clienţilor noi care au ales produse naturiste de pe Vegis.ro pentru a-şi susţine imunitatea a crescut cu 50% în 2020 faţă de 2019, mai scrie bizbrasov.ro cu referire la datele companiei.