Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

HEINEKEN România anunță schimbări în echipa de management a companiei

HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este numit Director de Vânzări al HEINEKEN România și este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.



Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de Director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.

Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă, în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute în cadrul HEINEKEN România, precum și în HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al HEINEKEN România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în privința business-ului e-commerce, Stockday.

Gheorghe Andresz: „În HEINEKEN România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem.”

Gijs van der Loo face parte din echipa HEINEKEN de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern, și a introdus cu succes inovații de portofoliu, precum Birra Moretti®, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.

Gijs van der Loo: „Sunt bucuros că am făcut parte din povestea HEINEKEN România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu HEINEKEN continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România.”





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Investiție de 40 milioane de euro într-un proiect solar la Sărmășag, jud. Sălaj  

Articolul următor

Lanț de 16 combinate și proiecte de energie, printre planurile Chimcomplex

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share