Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Inovație în ADN. Alpin 57 Lux, jucător de top în industria înghețatei

“Acest premiu ne onorează, pentru că Revista Transilvania Business este una dintre cele mai importante publicații din România. De apreciat efortul echipei de a organiza această gală deschisă elitei de business, dar și presei, într-o publicație cu distribuție națională. Este o distincție foarte specială și importantă pentru noi”, a declarat Mihaela Cuturescu, CEO Alpin 57 Lux.
Alpin 57 Lux este una dintre cele mai mari companii de înghețată din România care reprezintă cu mândrie atât tradițiile românești de fabricare a înghețatei, cât și inovațiile centrate pe consumator. Înființată de Ioan Istrate ca afacere de familie, în 1994, compania a fost preluată de trustul Food Union în 2016. Cu zeci de ani de experiență și creștere continuă bazată pe inovație, Alpin 57 Lux este unul dintre jucătorii de top în industria înghețatei, produselor de patiserie și în segmentul de legume congelate. Alpin 57 Lux are peste 500 de angajați și produce peste 100 de sortimente de produse sub 10 branduri, printre care cele mai populare sunt sortimentele de înghețată premium Transalpina, Fulg de Nea – cornet negru care a a câștigat titlul „Produsul Anului pentru inovație în categoria înghețată” în 2021, mărcile de înghețată legendare Polar și Sandwich, înghețata fără
zahăr adăugat, cu număr redus de calorii, Suplette și mărci de înghețată pentru copii precum Tedi (marcă licențiată, deținută de Maspex Group Poland). Din 2001, Alpin 57 Lux a început producția și distribuția unei game variate de produse de patiserie și brutărie, care împreună cu legumele congelate cumulează aproximativ 20% din vânzările totale ale lui Alpin 57 Lux. Alpin 57 Lux își desfășoară activitatea în fabrica din Sebeș, județul Alba. Fabrica este situată pe o platformă industrială nouă, care dispune de spații de producție și depozitare de ultimă generație, certificate prin IFS Food version 7, ISO 22 000:2018 și BSCI – The Business Social Compliance Initiative.

Despre FOOD UNION
Food Union este un jucător important în industria de bunuri de larg consum, dezvoltând mărci locale și oferind produse delicioase în Europa, Belarus, Rusia, China și Asia Pacific. Food Union este principalul producător de înghețată în Țările Baltice și Danemarca, iar în Norvegia, România, Rusia și Belarus deține o poziție solidă. Food Union Group este un jucător dinamic în sectorul european de producție și prelucrare a produselor lactate. Strategia grupului a fost de a achiziționa și dezvolta mărci naționale de top din întreaga Europă. Grupul este format din două dintre cele mai mari companii de produse lactate și înghețată din Letonia – Rīgas piena kombināts și Valmieras piens. Grupul include cel mai mare producător de înghețată din Estonia și Lituania – Premia TKH și Premia KPC, cel mai mare producător danez de înghețată – Premier Is, precum și compania daneză de livrare a înghețatei la ușă – Hjem Is, compania de înghețată din Norvegia – Isbjør, dar și compania de livrare a înghețatei la ușă – Den Norske Isbilen, producătorul român de înghețată Alpin 57 Lux, compania de înghețată din Belarus – Ingman Ice Cream și cel mai mare producător de înghețată din Rusia – Khladokombinat.
Grupul Food Union este susținut de compania de investiții Meridian Capital Limited din Hong Kong și de PAG, una dintre cele mai mari firme de capital privat din Asia. “Avem ambiții și obiective mărețe, într-un ritm de creștere alert, într-un proces constant de îmbunătățire a produselor pe care le oferim clienților noștri. Suntem curajoși, analizăm temeinic, gândim inovator și luăm decizii îndrăznețe, dar calculate, pentru a rămâne în topul jucătorilor din industria noastră. Și mai ales ne-am luat un angajament în fața consumatorilor noștri: de a le oferi cea mai bună calitate și de a-i surprinde mereu cu noutăți. Cornetul negru Fulg de Nea s-a făcut remarcat pe piață încă din momentul lansării, iar distincția nu a întârziat să apară. În 2021 a fost desemnat câștigător al titlului <Produsul anului pentru inovație în categoria înghețată>, fiind evaluat la cote maxime pe criteriile de inovație, atractivitate și intenție de cumpărare. Cu siguranță, aceasta este direcția în care dorim să dezvoltăm compania pe termen lung”, a declarat Mihaela Cuturescu.

Total
40
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Parteneriat pentru realizarea Centurii Biharia

Articolul următor

Accor anunță 300 de noi deschideri hoteliere în 2022

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
40
Share