Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ROMPREST Servicii Integrate oferă standarde înalte de calitate și siguranță

ROMPREST Servicii Integrate (RSI) face parte din grupul de firme ROMPREST și este unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de Facility Management și Professional Cleaning din România.

Cu peste 20 de ani de experiență, RSI oferă o gamă completă de servicii integrate în adevăratul sens al domeniului Facility Management, acoperind totalitatea necesităților unei fabrici, unui operator de clădiri de birouri sau chiar al unui operator de parcuri industriale pentru o bună desfășurare a activității.

Cu peste 700 de angajați instruiți și pregătiți pentru a oferi servicii personalizate la cele mai înalte standarde de calitate și siguranță, administrează peste 1.500.000 metri pătrați de proiecte tehnice și non-tehnice implementate cu succes în toate domeniile de activitate, în peste 400 de locații din România.

În continuare, vom discuta cu Mihai Duță, Director de Vânzări al companiei, despre modul în care aceasta s-a stabilizat în piață, cum a devenit o companie solidă, cum este afectată piața, dar și ce oportunități există pentru viitor.

Pe ce anume puneți accent atunci când elaborați strategia de abordare a pieței?

Înțelegând nevoia de eficiență, randament și calitate pe piața serviciilor din România, atât din punct de vedere al execuției unei lucrări, dar mai ales din perspectiva managementului de proiect, RSI are ca prim scop oferirea de soluții calitative, inovative și personalizate, pretabile pentru clienții noștri, din diferite industrii, retail sau alte domenii de activitate.

Cum a fost afectată piața și cum vedeți evoluția pe termen scurt?

Piața furnizorilor de servicii de Facility Management este puternic afectată de așteptările și cerințele în evoluție ale clienților. Indiferent dacă vă concentrați pe operarea unor clădiri de birouri, parcuri industriale sau conduceți o fabrică, tehnologia a devenit un factor dominant și strategic în creșterea afacerii.

RSI oferă instrumente și procese în domeniile cheie care fac oferta de servicii, planificarea, execuția, monitorizarea și facturarea mai eficiente, scalabile și transparente, cu o automatizare extinsă a proceselor și o integrare perfectă.

Cum este organizată compania dumneavoastră în România?

Avem coordonatori regionali în marile județe ale țării și suntem prezenți în locații din toate județele țării. Practic, de mai bine de 10 ani, oferim acoperire națională pentru clienții noștri. Astfel, gestionăm cu ușurință clienți ce au multiple puncte de lucru, indiferent de localitatea sau județul în care se află. De asemenea, strategia de dezvoltare a RSI se bazează pe găsirea de noi parteneri oriunde în România.

Ați vorbit despre strategia de dezvoltare. Care sunt zonele pe care le targetați și care sunt clienții potriviți pentru RSI?

În prezent deservim atât industrii, mari retaileri cât și clădiri de birouri. În următoarea perioadă ne concentrăm pe atragerea mai multor clienți din zona industriilor și parcuri industriale, deoarece am înțeles specificul lor, dar și faptul că trebuie să existe un echilibru între cost și operativitate. Suntem convinși că putem oferi servicii complete și calitative și pentru acești clienți, nu doar pentru retail sau property manageri.

 Dacă tot am ajuns la subiectul “servicii oferite”, vă rog să ne spuneți ce servicii oferiți și pe care puneți accent.

Ne ridicăm la nivelul numelui nostru și, într-adevăr, oferim “servicii integrate”. Am dezvoltat fiecare linie în parte pentru a avea colegi profesioniști pentru fiecare domeniu. Nu credem că un singur om le poate face pe toate și bine, astfel, fiecare echipă se ocupă de un anumit segment.

Serviciile Profesionale de Curățenie sunt asigurate de personal instruit și dotat cu echipamente moderne, capabile să optimizeze timpii necesari și în concluzie costurile. Acoperim întreaga paletă astfel încât putem susține contracte atât pe curățenie interioară cât și exterioară. Fie că sunt spații de birouri, hale, depozite sau posturi de lucru în fabrici, colegii noștri vor asigura permanența. De asemenea, avem utilaje cu care măturăm și spălăm alei pietonale, străzi și trotuare.

Vom menționa, desigur, și Departamentul de Facility Management. În acest domeniu specialiștii noștri vă pot asista pentru asigurarea mentenanței predictive și preventive a echipamentelor și instalațiilor dumneavoastră, dar oferim suport și pentru situațiile de urgență prin mentenanța reactivă. Printre serviciile de mentenanță predictivă și preventivă pe care le asigurăm se numără verificare sprinklere, sistem iluminat incendiu și pompe de incendiu. Mentenanța corectivă include, dar nu se rezumă la servicii de lăcătușerie, tâmplărie, verificările instalațiilor electrice de joasă tensiune, dar și sanitare.

Dacă tot suntem în sezon, voi mai menționa doar 2 categorii de servicii: Întreținerea spațiilor verzi și serviciile de Dezinsecție, Dezinfecție și Deratizare. Fie că este vorba despre tunderea gazonului sau a gardului viu, fie că aveți nevoie de toaletarea copacilor, puteți apela cu încredere la RSI.

Divizia DDD a RSI practică managementul combaterii dăunătorilor de structură în interiorul și în exteriorul clădirilor. Acesta include documentarea serviciilor prestate astfel încât compania dumneavoastră va avea toate documentele necesare în fața autorităților, cât și în fața auditorilor externi.

Cum vă poziționați în piață și care considerați că este un avantaj al RSI în fața competiției?

După cifra de afaceri și numărul de angajați, suntem în top 5 în România. Ne-am consolidat poziția ca unul din jucătorii importanți în piața din România și avem ca obiectiv depășirea cifrelor anterioare.

Un factor diferențiator al RSI în piață îl reprezintă Echipele Mobile specializate. Avem în prezent 50 de astfel de echipe, gata de roll-out pentru urgențe, dar și pentru proiecte de scurtă durată. Ne deplasăm oriunde în România în maxim 48 de ore pentru a ne deservi partenerii, dar preluăm și lucrări spot atunci când ne sunt solicitate de clienți noi. Nu ne construim modelul de business pe urgențe, însă am înțeles cât de important este să ai pe cine te baza, atunci când acestea se întâmplă. Astfel, am ales să investim în colegii noștri prin pregătire profesională continuă, dar și în aparatură ce optimizează procesele de lucru.

Înțeleg că nu aveți în vedere doar contracte mici și medii, ci aveți în derulare și proiecte mari, de lungă durată. Vorbiți-ne în încheiere despre ce segmente urmăriți și în care derulați în prezent contracte.

Într-adevăr, nu vizăm doar contracte mici sau doar contracte mari. Coordonatorii și șefii de echipe sunt împărțiți pe calificări, iar acest lucru ne conferă flexibilitatea de a aborda ambele tipuri de parteneriate. Pe de o parte, avem proceduri pentru a ne asigura de bună prestare a serviciilor noastre, dar și pentru a asigura sănătatea și siguranța în muncă a colegilor. Pe de altă parte, dăm dovadă de multă flexibilitate în raport cu partenerii noștri. Înțelegem că apar situații neprevăzute, înțelegem că desfășurarea activității este prioritară, așa că putem aproba cu doar un apel, alocarea mai multor resurse pentru un singur client în una sau mai multe locații, până la remedierea situației.

Am făcut dovada faptului că putem susține proiecte mari în contractele derulate cu succes. Aici voi menționa doar câteva, din sfere diferite, pentru a putea exemplifica faptul că într-adevăr avem echipe specializate pentru diverse task-uri, dar și pentru diverse bugete. Pe de o parte avem zona de transport unde un etalon sunt Aeroportul din București și Gara de Nord. Pe de altă parte, avem industria de divertisment punctată prin Arena Națională, dar și diverse evenimente cum ar fi Art Safari, Saga și Nostalgia. De asemenea, atingem standarde înalte de calitate, dar și de securitate, așa cum am demonstrat prin contractele cu bazele NATO de la Deveselu și Mihail Kogălniceanu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bucharest International Air Show is back!

Articolul următor

Arădenii vor circula cu autobuze electrice

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share