Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Contractul pentru centura Sighișoarei va fi semnat în câteva zile

  • În câteva zile DRDP Brașov va semna contractul pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Sighișoara, a anunțat astăzi Biroul de presă al direcției

După mai bine de 10 ani de când a fost lansat primul proiect de construcție a unei ocolitoare a municipiului Sighișoara, executantul lucrărilor a fost stabilit în urma procedurii de achiziție publică.

Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a desemnat ca ofertant câștigător al contractului pentru realizarea Variantei de Ocolire Sighișoara „Asocierea SC Clean Prest Activ SRL-SC T Dancor Romconstruct Srl – ILCI Insaar Sanayi VE Ticaret A.Ș. – SC Proiect-Construct Regiunea Transilvania SRL”. Asocierea a depus o ofertă în valoare de 257.772.291,56 lei, fără TVA, în condițiile în care valoarea estimată de către beneficiar trecea de 320 de milioane de lei.

“În urma reevaluării ofertelor depuse pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Sighișoara și expirarea termenului legal pentru depunerea contestațiilor (perioadă în care nu a fost depusă nicio contestație), ofertantul declarat câștigător este „ASOCIEREA S.C. CLEAN PREST ACTIV S.R.L – S.C. T DANCOR ROMCONSTRUCT S.R.L. – ILCI INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ș. –  S.C. PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L”, același care fusese declarat câștigător și în luna aprilie a acestui an”, se arată în comunicatul direcției.

Durata de execuție a contractului este de 38 luni (14 luni pentru proiectare și 24 luni pentru execuție). Perioada de garanție oferită de antreprenor este de 60 de luni. Pentru această lucrare DRDP Brașov a primit în total 7 oferte. După publicarea rezultatului în SICAP urmează o perioadă de 10 zile în care se pot depune contestații.

Varianta de ocolire Sighișoara, localizată în județul Mureș, are o lungime de 13,057 km și va avea câte o bandă pe sens. Traseul ocolitoarei se desprinde din DN13 la km 108+600 (kilometraj pe DN 13) în partea de est a municipiului, în apropierea localității Albești, după care se îndreaptă către nord-est revenind în DN 13 la km 123+120 (kilometraj pe DN 13) în apropierea localității Hetiur.

Structurile mai importante de pe traseu sunt următoarele: la km 0+423 (în zona Albești) este prevăzut un pasaj de 74,12 m pentru traversarea căii ferate și a drumului național DN13, la km 1+870 traversarea râului Târnava Mare și a pârâului Satului se va face printr-un pod de 134,20 m, la km 12+760 (în zona Hetiur) înainte de intersecția cu DN13, Varianta de ocolitoare Sighișoara traversează o vale adâncă fără curs de apa, pentru traversarea acesteia fiind prevăzut un viaduct cu 6 deschideri, lung de 150 m.

Neliniștea în jurul acestui contract este generată de faptul că liderul asocierii este o firmă specializată în servicii de curățenie și mai puțin de construcții de drumuri.

Sursa foto: DRDP Brașov

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Ce spun investitorii care au investit într-o spălătorie auto self-service EHRLE?

Articolul următor

Intrare gratuită la obiectivele Oradea Heritage, cu prilejul Zilelor Europene ale Patrimoniului

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share