Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Maratonul de Business, la Oradea

Primarul Oradiei, Florin Birta, a participat, luni, 3 octombrie, la o întâlnire cu reprezentanți ai Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Franceză în România (CCIFER), întâlnire ce a avut loc în cadrul evenimentului „Maratonul de Business în orașele: Oradea, Turda și Cluj-Napoca”.

Întâlnirea a avut loc în sala Traian Moșoiu din cadrul Primăriei Oradea și a avut ca scop continuarea consolidării colaborării dintre mediul de afaceri franco-român, autoritățile locale și universități.

Primarul Florin Birta a ținut să puncteze importanța fondurilor europene în dezvoltarea orașului, care sunt proiectele prioritare, potențialul de dezvoltare, despre importanța investitorilor străini în regiune și facilitățile pentru cei care aleg să investească în Oradea.

Mă bucur să ne revedem la Oradea. Cu ajutorul fondurilor europene, derulăm proiecte de anvergură și încercăm să dezvoltăm orașul cât mai mult. Ne axăm pe partea de infrastructură, pe partea medicală, spații verzi, energie verde, reabilitarea sistemului de termoficare sau reabilitarea blocurilor. Încercăm să accesăm bani europeni în toate domeniile și să implementăm cât mai multe proiecte”, a punctat primarul Florin Birta.

Proiecte de investiții

Acesta a răspuns întrebărilor legate de proiectele de investiții și despre dezvoltarea zonei metropolitane, dar și întrebărilor cu privire la stimularea forței de muncă, importanța învățământului dual sau provocările datorate crizei energetice.

Din partea Consiliului Județean Bihor a fost prezent vicepreședintele Mircea Mălan, care a explicat viziunea de dezvoltare a județului, în timp ce Marius Moș, directorul Direcției Management Proiecte cu Finanțare Internațională, a punctat principalele axe de finanțare urmărite de către administrația orădeană, dar și strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung a comunităților locale.

Totodată, Alexandru Chira, directorul Asociației pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune, a prezentat proiectele de promovare a orașului, în timp ce Angela Lupșea, directorul Oradea Heritage, a vorbit despre patrimoniul orașului și cele mai importante obiective pe care le administrează. În cadrul întâlnirii au avut loc discuții punctuale de expertiză în proiectele şi strategiile de dezvoltare existente și în curs de inițiere, în vederea identificării de noi domenii.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Aproape jumătate din reşedinţele de judeţ ale României au primit în 2021 mai puţine locuinţe noi decât în 2020.

Bistrița și-a dublat numărul de locuințe construite anual

Articolul următor
International University Fair (IUF, fost RIUF) este locul unde, anual, 26.000 de elevi, studenți, profesori și părinți află informații legate de programele de studiu din România și din străinătate.

Universitățile clujene participă la International University Fair

Citește și:
În luna sărbătorilor, Iulius Christmas Market din Iulius Parc îi poartă pe vizitatori în lumea de basm a Crăciunului.
Citeste mai mult

A început Iulius Christmas Market

Bucurie și magie sunt cuvintele care descriu cel mai bine luna decembrie, iar aceste stări au pus stăpânire…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share