Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

E.ON lansează “Stația de energie” – platforma educativă pentru consumatori

  • Proiectul urmărește să explice consumatorilor cele mai importante teme legate de prețuri, reducerea consumului și eficiență energetică;
  • Conținutul va fi prezentat într-o formă ușor de înțeles și dezvoltat pe baza feedback-ului primit direct de la clienți.

E.ON Energie România lansează, astăzi, “Stația de energie” (www.eon.ro/statie-energie), o platformă online care urmărește să familiarizeze consumatorii de electricitate și gaze cu universul energiei, astfel încât să se poată orienta corect și să ia cele mai potrivite decizii, în concordanță de nevoile lor.


Inițiativa E.ON se adresează nevoii crescânde de informare a consumatorilor  în ceea ce privește evoluțiile din piața energiei, prin abordarea și clarificarea celor mai importante subiecte ale momentului conturate cu ajutorul feedback-ului direct primit din partea clienților.

De ce au crescut prețurile la energie, cum și de ce sunt plafonate, cum poți deveni prosumator, dar și cum poți face economii reale pentru a avea facturi mai mici? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își găsesc răspuns în “Stația de energie” prin articole dedicate.

Această platformă este, practic, răspunsul nostru la numeroasele întrebări primite din partea clienților. A fost clar că trebuie să facem încă un pas în direcția informării lor, prin intermediul acestei stații digitale care va oferi un conținut original și simplu de înțeles, explicând ce se întâmplă în piața de energie și de ce și oferind idei smart despre economisirea energiei”, a declarat Claudia Griech, director general E.ON Energie România.

Pentru a face totul mai uşor de înţeles, platforma a fost construită pe trei secţiuni: Ghid de consum (care conţine informaţii privind măsurile ce pot fi luate de clienţi pentru a eficientiza consumul de energie, fără a reduce confortul), Ghid de prețuri (care va detalia aspectele legate de modul de formare a preţurilor, de facturi şi de modul de facturare) și Ghid de energie (unde cei interesați vor găsi noutăţile din piaţa energiei, prevederi legislative translatate într-un limbaj clar, dar şi modul în care se reflectă diferite influenţe externe şi interne asupra pieţei de energie și, implicit, asupra facturilor).

Conținutul platformei se va dezvolta continuu, pe baza feedback-ului primit de la clienți, dar și a rezultatelor cercetărilor de piață.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Arhivatorul închiriază 1.000 mp la SPACEPLUS, proiectul industrial dezvoltat de SPEEDWELL

Articolul următor

Companiile din industria auto, între provocările externe și noile sisteme de raportare fiscală?

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share