Angajații companiei clujene de transport și logistică au făcut analiza lui 2022 și au fixat coordonatele noului an în cadrul unui eveniment desfășurat chiar în incintă.
De altfel, designul evenimentului de la Logistic E van Wijk a fost unul de sorginte auto, cu rulote trase de tiruri pe post de restaurant sau bar, transportatorul din Apahida alegând ca parteneri brandurile The Griddle, Yep’n Yo și Narcoffee.
“Începutul de an ne ajută să reflectăm asupra anului ce tocmai s-a încheiat, consideră conducerea Logistic E van Wijk. Pentru noi, 2022 a fost un an cu multe realizări și provocări. Obiectivele pe care am reușit să le realizăm se datorează în primul rând echipei noastre, care a avut un rol esențial în bunul mers al lucrurilor.
Cum altfel să încheiem anul, dacă nu împreună?! Pentru că pe sfârșitul anului i-am avut alături de noi și pe șoferii noștri, am reușit să împărtășim povești, experiențe și așteptări cu privire la 2023. Partenerul nostru, Adrian Măniuțiu, ne-a adus în prim-plan câteva sfaturi financiare importante pe care trebuie să le avem în vedere în anii care urmează”, au relatat reprezentanții Logistic E van Wijk.
Partea tehnică a evenimentului, cu “multe discuții financiare și calcule”, a fost completată de cea artistică, susținută de copiii Clubul Vedetelor. Logistic E van Wijk face parte dintr-un grup logistic ce operează la nivel european cu o flotă proprie de 350 de autocamioane și 800 de angajați.
Societatea cu 372 de angajați și sediul în comuna Apahida derula, în 2021, afaceri de 155 milioane de lei, cu un profit net de 9,8 milioane. Asociați erau E van Wijk Romania (Olanda) – 75% din capitalul social și Mircea Mureșan Invest (România) – 25%.