Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

24pay își continuă expansiunea în Oradea

24pay, aplicația pentru transport în comun cu cea mai mare extindere la nivel național, devine disponibilă de la 1 februarie 2023 și în orașul Oradea și ajunge astfel la o acoperire de 19 orașe din România.

24pay, soluție de plată digitală, dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, a încheiat un parteneriat cu compania Oradea Transport Local S.A. pentru ca locuitorii din orașul Oradea și din împrejurimi să se poată bucura de o metodă modernă de plată a titlurilor de călătorie, profitând de beneficiile aplicației. Astfel, călătorii pot acum să achiziționeze bilete și abonamente pentru transportul în comun de pe telefonul mobil, prin simpla accesare a secţiunii „Transport public”, iar plata se face simplu și rapid, cu cardul bancar direct din aplicație. De asemenea, toți utilizatorii 24pay se bucură și de alte servicii disponibile în aplicaţie, precum plata facturilor, reîncărcarea electronică, achiziția voucherelor electronice etc.

Ne bucurăm să începem anul cu un nou parteneriat pentru aplicația 24pay, care își continuă expansiunea și în 2023 și devine disponibilă pentru locuitorii orașului Oradea. După ce am lansat serviciul de Plăți Facturi în aplicație și am ajuns la o acoperire de 18 orașe la nivel național în 2022, ne continuăm și în 2023 misiunea de a contribui la digitalizarea plăților în România. Avem planuri pentru dezvoltarea aplicației 24pay și integrarea unor noi funcționalități, care vor genera beneficii pentru utilizatori”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

Lansată în 2018

Aplicația 24pay a fost lansată în 2018 și numără acum peste 1.000.000 de descărcări din magazinele online de aplicații. Prin intermediul acesteia, utilizatorii mijloacelor de transport în comun pot achiziționa rapid și sigur titluri de călătorie, fără a mai pierde timp prețios la casele de bilete. Biletele și abonamentele pot fi plătite cu ajutorul cardului bancar salvat în aplicație, iar utilizatorii aplicației descoperă și celelalte opțiuni, precum serviciul plăți facturi, achiziția voucherelor electronice sau activarea notificărilor în aplicație la expirarea abonamentului. Plățile pentru achiziționarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.

Aplicația este disponibilă în 19 localități, printre care se numără și București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov sau Sibiu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bihorul și-a dat acordul pentru cloud-ul regional

Articolul următor

SURPRIZĂ! Fermierii români anunțați de francezi că Fabrica Tereos Luduș a fost vândută!

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

HR-iștii s-au suit în Dealul Clujului

O comunitate a profesioniștilor din resursele umane prinde contur la Cluj prin intermediul unor evenimente nonconformiste de socializare.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share