Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Globalworth: 250.000 mp de spațiu de birouri amenajați în România

Globalworth, cel mai mare investitor din CEE și liderul pieții de birouri din România, anunță peste 250.000 de metri pătrați de spațiu de birouri amenajați de la existența companiei până în prezent. În total, 50 de chiriași din portofoliu au beneficiat de amenajări în 12 dintre cele 16 clădiri din România.



 

Procesele de fit-out au fost realizate fie concomitent cu execuția clădirii, chiriașii ocupând spațiul odată cu finalizarea construcției clădirii, fie amenajări pentru chiriași în clădiri existente, dezvoltate de companie sau achiziționate de grup, și au vizat clienți din zona de IT&C, servicii bancare, firme de avocatură, publicitate, curierat, spații pentru co-working, studio TV etc.

“Echipa Globalworth Workplaces se bucură să fie alături de comunitatea de business în procesul de devenire a spațiilor de birouri. Am trecut prin numeroase etapizări, iar în prezent ne concentrăm tot mai tare pe conceptele de smart building (soluții PropTech, sisteme de control și monitorizare pentru parametrii funcționali care susțin obiectivele de sustenabilitate), birouri flexibile care să acomodeze co-working-ul și să încurajeze starea de bine a angajaților. Post pandemie, cerințele au suferit numeroase modificări. Acum dezvoltăm tot mai multe zone informale de lucru, spații de colaborare în echipă, amfiteatre, cafenele, zone de relaxare. Încurajăm culorile vii, jocurile, texturile calde, lumina. Altfel spus, spațiul de birouri începe să se asemene tot mai tare cu spațiul de acasă și este gândit ca o aducere împreună a oamenilor, după o pauză în care ne-a lipsit extrem de tare prezența fizică”, a spus Raluca Ghica, Head of Globalworth Workplaces Romania.

Strategia de a oferi și servicii de amenajare clienților office asigură jucătorului de real estate un avantaj în piață, remarcându-se faptul că fiecare spațiu livrat este personalizat activității și tipicului, respectând cerințele funcționale și organizaționale. În procesul de amenajare sunt respectate direcțiile de branding, imaginea, politica internă și tot ce presupune dinamica acesteia. De-a lungul anilor, amenajările au trecut prin diverse prioritizări, sustenabilitatea câștigând tot mai tare teren. Indiferent de tranziții, pentru echipa Workplaces a rămas constant țelul de a nu crea doar spații armonioase vizual, ci a aduce experiențe în viața de zi cu zi a comunității Globalworth.

Integrarea naturii în spațiul de lucru ocupă un loc prioritar în amenajările birourilor, ceea ce, alături de diversele soluții PropTech instalate, au contribuit la obținerea unui număr de 47 de certificări ESG pentru portofoliul din România în anul 2022.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Skol dă premii de 1000 lei pe zi românilor pentru plata facturilor la utilități

Articolul următor

The world’s major cities and regions to make case for global investment opportunities at MIPIM 2023

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share