O funcționalitate nouă este disponibilă în aplicația Ghișeul Unic, unde cetățenii pot depune sesizări online, în timp real.
Consiliul Județean (CJ) Cluj a îmbunătățit procesul de digitalizare a administrației județene, prin operaționalizarea unei noi funcții în aplicația Ghișeul Unic: cea de depunere a sesizărilor. Serviciul poate fi accesat de către cetățeni prin intermediul platformei dedicate.
„Cu ajutorul noii facilități oferite, cetățenii ne pot transmite rapid, din orice colț al județului și de pe orice fel de dispozitiv, sesizări referitoare la probleme ce țin de competența noastră. Aplicația permite o detaliere exactă a cazului semnalat, existând și opțiunea de indicare a localizării pe hartă, în timp real.
Vom putea să știm, astfel, atunci când cineva reclamă eventuale gropi situate pe un drum județean, care este locul exact unde trebuie să intervenim”, a spus Alin Tișe, președintele CJ Cluj. Totodată, platforma permite cetățenilor să adauge imagini care să susțină sesizarea depusă, fiecare putând astfel să fie susținută de dovezi clare.
Prin intermediul noii facilități, forul județean continuă efortul de digitalizare a activității proprii prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate. Scopul e de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație prin adaptarea la realitățile sec. XXI și de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative.