Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Auto Schunn – 30 de ani de excelență în domeniul auto

La aniversarea celor 30 de ani de activitate în România, Auto Schunn a sărbătorit cu mare fast inaugurarea noului showroom din Arad, sub conceptul MAR20X.

La eveniment au fost prezenți oameni de afaceri, oameni politici, parteneri și prieteni ai patronului Jurgen Schunn.

Îi amintim doar pe președintele CJ Arad – Iustin Cionca, primarul Aradului – Cătălin Bibarț, Mihai Fifor – deputat de Arad, Gheorghe Falcă – europarlamentar și fost primar al Aradului, Gheorghe Seculici – președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Arad.

Toți oaspeții au fost întâmpinați la intrare cu câte o cupă de șampanie.

De la integrarea noilor tehnologii și până la design-ul de o unicitate și eleganță marca Mercedes-Benz, Auto Schunn continuă povestea succesului și profesionalismului, la cele mai înalte standarde.

Investițiile și formarea de specialiști au dus la dezvoltarea afacerii, loialitatea clienților, care au beneficiat de încredere pe întreg traseul relațiilor îndelungate.

De asemenea, pentru a oferi o cât mai bună prestare a serviciilor de calitate în proximitatea clienților, compania își desfășoară activitatea și în alte 4 centre din România: Deva,  Suceava, Sibiu și Timișoara.

 

„Cei 30 de ani de viață sunt încununați de bucuria muncii împlinite alături de echipă și de clienții și partenerii acestora, cărora le mulțumesc pentru fidelitate și frumoasa colaborare, până în prezent”, a precizat Jurgen Schunn, patronul Auto Schunn.

Auto Schunn Arad reprezintă temelia pusă cu mult timp în urmă și pilonul principal din întregul proces de evoluție continuă.

Astfel, prin noua investiție, Auto Schunn crește numărul locurilor de angajare, totodată extinzând și serviciile pe care le prestează, adaptate noului concept, MAR20X.

 Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client

 Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:

  • Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
  • Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice. Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
  • Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;
  • Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;
  • Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia.

 

Punctele de contact ale showroomului MAR20X

Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:

  1. Zona de primire a clienților: loc de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
  2. Zona de consultanță pentru produse și servicii: locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
  3. Zona de expunere a vehiculelor: dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.
  4. Zona de predare a vehiculelor: o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată.
  5. Zona de magazin: dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor. Zona este completată de gondole și vitrine dedicate.
  6. Zona de service lobby: pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.

Așa cum ne-au obișnuit, Auto Schunn reprezintă un reper de încredere pentru clienți, dar și pentru comunitatea din care fac parte.

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Cabana Vadu Crișului și-a păstrat farmecul istoric. Lucrările de reabilitare au fost finalizate

Articolul următor

35 echipe iau startul în finala Maratonului pentru Educație Antreprenorială

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share