Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Campanie de tatuaje la Electric Castle. Primesc abonamente pe viață

Test de loialitate trecut cu brio de fanii Electric Castle: peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever, titlul celei mai recente campanii lansate de festival.

Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu două săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață.



„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață” a menționat Cezar Pușcaș, tattoo artist.

De la fani care au trăit, la Bonțida, fiecare ediție de festival, la cei care îl descoperă acum, 300 de tineri au trimis înregistrări video cu tatuajele ce marchează legătura unică pe care o au cu evenimentul. Organizatorii le-au oferit tuturor celor oficial intrați în familia Electric Castle câte un abonament pe viață.

„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar îl urmăresc încă de la primele ediții. Mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție.” spune Diana Kellerman, specialist în recrutări.

Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboard-ul EC.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Compania clujeană Kadra a instalat uși automate în cel mai nou spital din rețeaua Medicover, Pipera - Bucureşti.

Clujenii de la Kadra au securizat accesul la noul Medicover

Articolul următor
Meciurile de la Transylvania Open se vor juca indoor, pe hard, în BTarena, pe două terenuri de joc și vor debuta cu două zile de calificări, în 14 octombrie.

Transylvania Open a câștigat “duelul” cu China. Sorana Cârstea vine la Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share