Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

RE/MAX va reprezenta doar exclusivități în România

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate, implementează, din iulie, o politică de reprezentare exclusivă fie a cumpărătorului, fie a vânzătorului, în cadrul întregii rețele.

România trece la sistemul de reprezentare exclusivă 100% în cadrul întregii rețele .

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate, implementează, din iulie, o politică de reprezentare exclusivă fie a cumpărătorului, fie a vânzătorului, în cadrul întregii rețele.



“Prin acest sistem standardizat, care stă la baza unei piețe imobiliare reglementate și mature, clientul reprezentat are certitudinea că agentul se dedică în totalitate doar intereselor sale, oferindu-i servicii dedicate de promovare, marketing și negociere.

Fiind unic reprezentant al clientului, consultantul imobiliar își va primi remunerația odată ce tranzacția este finalizată cu succes, iar clientul mulțumit îi poate aduce noi recomandări”, a motivat conducerea filialei.

Merg pe modelul american

„Sistemul de reprezentare exclusivă este o practică generală în alte zone ale lumii. Succesul și performanțele impresionante în tranzacționare demonstrează că este cel mai potrivit mod de lucru pentru oferirea de servicii excepționale clienților și în vederea dezvoltării unor cariere de profesioniști pentru agenții imobiliari.

Un exemplu ar fi America de Nord, unde rata de tranzacționare prin agenți imobiliari depășește 90% din volumul pieței. La nivel european, din cele 38 de țări în care compania este prezentă, mai mult de jumătate au adoptat deja politica de reprezentare 100% exclusivă.

În Portugalia, o piață imobiliară matură, la cei 10 milioane de locuitori sunt 10.000 de agenți ai RE/MAX, care lucrează doar în reprezentare exclusivă”, precizează Răzvan Cuc, președintele RE/MAX Cluj și RE/MAX România.

Cum vor acționa consultanții imobiliari

  • La vânzători: agentul va oferi toate informațiile ce țin de piața imobiliară, va raporta periodic clientului acțiunile întreprinse, statusul proprietății în procesul de promovare, evoluția cu privire la calificarea potențialilor cumpărători și a ofertelor, apoi va negocia cele mai bune condiții în interesul vânzătorului, pentru a închide tranzacția în cel mai scurt timp posibil și în cele mai bune condiții din piață.
  • La cumpărători: va rafina în detaliu nevoile clientului său, făcând apoi căutări specifice în piața liberă, astfel încât în final să propună cumpărătorului pe cea care îl reprezintă cele mai relevante proprietăți, potrivite nevoilor sale. Agentul va participa la ofertarea pentru achiziție și negociere în interesul cumpărătorului pe care îl reprezintă pentru a obține cea mai bună achiziție pentru acesta.

Sursa: RE/MAX

Se așteaptă la o reacție în lanț

Agenții RE/MAX România au beneficiat de o perioadă de training specific, dedicat serviciilor de reprezentare exclusivă, obiectivul principal fiind creșterea portofoliului de proprietăți listate exclusiv în rețea prin promovarea acestui tip de servicii în piață.

Sistemele de marketing pentru proprietățile listate sunt concepute pentru promovarea proprietăților exclusive pe toate canalele posibile la nivel național și pe canalele RE/MAX în toată rețeaua, din 110 țări. Sistemul tehnologic este setat pentru serviciul de reprezentare exclusivă, cu activități specifice pentru agent. Un departament special de calitate din RE/MAX România verifică derularea contractelor în conformitate.

Pe termen lung, RE/MAX România preconizează reorientarea pieței locale spre sistemul de reprezentare exclusivă odată ce clienții vor înțelege beneficiile acestui tip de reglementare. Compania se așteaptă ca unii agenți sau agenții independente să se alăture rețelei de francize RE/MAX pentru a putea lucra eficient în reprezentare exclusivă și pentru a beneficia de avantajele colaborării în rețea.

În România, RE/MAX este cea mai mare rețea de birouri imobiliare francizate, cu 70 de francize și 750 de membri. La nivel mondial, RE/MAX este lider în real-estate, fiind franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment. Compania din SUA are 140.000 de agenți afiliați, în 8.300 de birouri în 110 de ţări. În Europa, RE/MAX este prezentă în 40 de țări, cu 2.400 de birouri și 30.000 de agenți,





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Aproape 4.000 de hectare, concesionate de la ADS de la începutul anului. În primii trei, o companie din județul Sibiu

Articolul următor
Uniunea Europeană (UE), prin CINEA, va acorda Renovatio e-charge un grant de 9,5 milioane de euro pentru construcția în România a 242 de noi stații de mare putere.

Renovatio instalează 242 de stații de încărcare a mașinilor electrice

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share