Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Linde Global Services România inaugurează noul spațiu de birouri în Iulius Town

Linde Global Services România, parte a grupului Linde Plc, unul dintre liderii mondiali în furnizarea de gaze industriale și soluții de inginerie, își extinde prezența în România și inaugurează noile birouri din Iulius Town.

 

Linde Plc este unul dintre cei mai importanți lideri din industria gazelor și a soluțiilor de inginerie. În România, Linde Global Services a început să își scrie povestea de succes în anul 2014 ca un centru independent de servicii conexe al Linde Plc, iar sub aceasta marcă deservește o varietate de funcții, atât intercompanie, cât și în raport direct cu clienții săi.

Cei peste 200 de angajați în poziții cheie oferă cu mult profesionalism servicii în aria de customer service, de la procesarea comenzilor și întocmirea facturilor, la gestionarea și mentenanța bazei de clienți și urmărirea încasărilor. În ultimii doi ani, compania a înregistrat o creștere exponențială ca urmare a diversificarii și extinderii portofoliului de servicii, situație care a condus la dublarea numărului de angajați.

 

Creștere semnificativă în ultimii doi ani

Linde Global Services și-a consolidat poziția în România prin creșterea constantă a numărului de angajați, ceea ce a permis organizației să răspundă cerințelor și nevoilor clienților, precum și a volumului de business în continuă expansiune.

„Ne-am bucurat să înregistrăm o creștere uriașă în ultimii doi ani, aducând noi servicii în zona de customer service și dublând numărul angajaților la peste 200 de oameni astăzi, toți vorbitori de limba germană la nivel profesionist. Suntem o comunitate de oameni implicați și proactivi, dornici să transformăm orice provocare într-o oportunitate de învățare și dezvoltare. Ne mândrim cu o cultură organizațională bazată pe comunicare, colaborare și lucru în echipă”, spune Oana Mucică, Managing Director Linde Global Services România.

 

Inaugurarea noilor birouri în Iulius Town

Relocarea activității într-o zonă nouă de birouri în cadrul Iulius Town reprezintă o confirmare a angajamentului pe termen lung al Linde Global Services față de angajații săi și față de societate.

”Mă bucur că Linde Global Services a ales Timișoara pentru extinderea serviciilor. Este un puternic semnal de încredere în Timișoara și sunt încrezător că veți găsi aici cea mai bună ofertă din România pentru o dezvoltare sustenabilă. Strategia noastră este să facem din Timișoara magnet pentru companii de top, cum e și Linde Global Services. Dar și să atragem profesioniști care găsesc la Timișoara locuri de muncă atractive și o calitate a vieții ridicată. Vedem în cel mai recent Barometru privind calitatea vieții în Timișoara că față de anul trecut înregistrăm o creștere a nivelului de mulțumire privind serviciul pe care îl au, de la 77% anul trecut, la 90% anul acesta. Se dovedește faptul că diversitatea Timișoarei nu e doar motiv de mândrie, ci și motor pentru prosperitate”, a spus primarul Dominic Fritz.

Noile birouri moderne ale LGS RO sunt o declarație a identității de brand a companiei, a viziunii și culturii organizaționale exemplare și promovează o atmosferă de lucru productivă și sănătoasă. Spațiul de lucru este configurat astfel încât să faciliteze comunicarea și interacțiunea între diferitele echipe și departamente.

„Oferim un loc de muncă sigur și stabil, cu multe oportunități de creștere. Managerii noștri își asumă cu mândrie rolul de mentori pentru echipele pe care le coordonează, motivează și inspiră colegii să aibă un impact pozitiv și constant asupra satisfacției clienților noștri, îi îndrumă să construiască cu încredere o identitate corporatistă și o carieră de succes.

În contextul pandemic și post-pandemic, ne-am reinventat și am identificat noi modalități de a asigura echilibrul dintre muncă și viața personală pentru angajații noștri. Am conceput acest spațiu nou de birouri cu accent pe colaborare, inovație și confort, pentru a crea o atmosferă de lucru pozitivă și stimulantă. Programul nostru de la birou este unul hibrid, susținem astfel și dorința colegilor noștri de a avea mai multă flexibilitate”, spune Oana Mucică, Managing Director Linde Global Services Romania.

 

Perspective atractive de viitor

Linde Global Services Romania (LGS RO) are planuri solide și orientate către viitor, concentrându-se în perioada următoare pe stabilizarea proceselor transferate în România, formarea profesională și dezvoltarea continuă a angajaților.

În procesul de recrutare a noilor colegi, Linde Global Services Romania (LGS RO) a identificat și angajat în ultimul an și jumătate peste 170 de colegi, vorbitori de limba germană, înzestrați cu abilități și aptitudini specifice rolurilor deschise în cadrul companiei.

„Căutăm în continuare oameni talentați care să devină ambasadori și membri de încredere ai companiei, oferim compensații financiare și non-financiare atractive care cuprind: al 13-lea salariu, bonusuri anuale de performanță și multe alte beneficii.

Pentru noi oamenii reprezintă cea mai importantă resursă. Suntem bucuroși că angajații noștri sunt motivați și că au dorința de a face o diferență. Acesta este și motivul pentru care apreciem contribuția fiecăruia la succesul întregii comunități Linde Global Services Romania (LGS RO), îi încurajăm și le oferim încredere și susținere pentru a-și exprima ideile și a lua inițiativa”    Oana Mucică, Managing Director Linde Global Services Romania.

 

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Prime de inserție și de relocare pe piața muncii pentru proaspeții absolvenți

Articolul următor

Târgul Meșterilor Populari – ediția a XXX-a, la Muzeul Țării Crișurilor din Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share