Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Producătorii locali, școliți de CJ Bihor

Marți și miercuri, 25 și 26 iulie, 100 de producători locali din Bihor au luat parte la mai multe sesiuni de instruire special concepute pentru a le oferi contextul și instrumentele necesare pentru a se adapta noilor cerințe ale pieței de consum.

Cursurile au fost organizate de Agenția de Dezvoltare Durabilă Bihor (ADD Bihor), din subordinea Consiliului Județean Bihor, printr-un proiect transfrontalier cu fonduri europene, România – Ungaria 2014 – 2020, Cod proiect: ROHU 421. Acestea s-au desfășurat în localitatea Borș.



Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, le-a vorbit celor prezenți despre oportunitatea de a-și promova și comercializa produsele în cadrul piețelor volante din orașele principale ale județului și la alte evenimente, cu sprijinul pus la dispoziție de instituție, prin ADD Bihor. În acest sens au fost achiziționate patru autorulote și 50 de standuri, care pot fi închiriate de producători.

„Scopul nostru este să venim în sprijinul producătorilor locali, ajutându-i să își promoveze și să vândă produse autohtone la târguri și festivaluri. Ne dorim ca produsele tradiționale să ajungă pe mesele bihorenilor și a turiștilor. În acest fel, se revitalizează economia rurală locală și se creează noi locuri de muncă”, a precizat Călin Gal, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

 

Organizare juridică, reguli fiscale, marketing

Prima zi de cursuri s-a axat pe organizarea juridică și regulile fiscale pentru producători. Specialiști din domeniu au explicat, printre altele, care sunt formele de organizare juridică pentru comercializarea produselor, care sunt avantajele și dezavantajele, ce reguli sanitar veterinare trebuie respectate și ce responsabilități au producătorii. O altă temă a vizat oportunitățile de finanțare.

În cea de-a doua zi, producătorii locali au învățat despre marketing și desfacerea produselor de la experți din domeniu, prin cursuri de branding și poziționare, marketing agro-alimentar și modalități eficiente de desfacere a produselor, promovarea și comerțul online.

Proiectul ,,Îmbunătățirea ocupării forței de muncă în județul Bihor, Oradea și în Hajdúböszörmény prin dezvoltarea infrastructurilor cu potențial local”, cod eMS ROHU-421 a fost finanțat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România – Ungaria 2014 – 2020, cu un buget total de 7,5 milioane euro. Partenerii de proiect sunt Primăria Municipiului Oradea (lider), ADD Bihor, Primăria Municipiului Hajdúböszörmény și Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă Bihor.

Vă reamintim că în fiecare sâmbătă, între orele 8:00 – 13:00, în Piața Unirii din Oradea are loc „Târgul Produselor Bihorene”, o piață volantă dedicată exclusiv producătorilor locali. Târgul va fi organizat și în Marghita și Beiuș.

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Grupul ZF din Germania și Grupul Tehnologic Hon Hai (Foxconn) - Parteneri în sistemele de șasiu pentru autoturisme

Articolul următor

Patru stații electrice de reîncărcare, cu fonduri europene, în județul Bihor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share