Compania Transavia din Alba-Iulia a iniţiat proiectul Autentic Românesc de promovare a produselor locale. Ali doi parteneri s-au alăturat demersului, devenind parteneri atât ân realizarea, cât şi în promovarea în mediile digitale, a noilor creaţii culinare realizate. Cei implicaţi în proiect pornesc de la sortimentele Fragedo, la care se adaugă ingredientele companiei producătoare de lactate Artesana și ale producătorului Aurum Noble Honey, care aduce miere pură românească şi produse pe bază de miere, din ingrediente 100% naturale.
„Ne-am alăturat cu bucurie și entuziasm acestui program, pentru că se pliază pe setul nostru de valori și obiective: susținerea business-ului românesc, promovarea brand-urilor Românești și a gastronomiei naționale, cu ingrediente de calitate, obținute în mod sustenabil” a spus Alina Donici, Managing Partner Artesana, potrivit celor de la Transavia.
Proiectul Autentic Românesc vine cu un preparat nou
Primul rezultat al parteneriatului este mix oriental de salată cu piept de pui Fragedo și dressing de iaurt natural. Pentru finalul verii lui 2023, în cadrul proiectului a fost ales ca prim preparat a fost aleasă o salată, folosind pieptul de pui de la Transavia şi iaurtul Artesana.
“Am ales un preparat plin de prospețime, foarte potrivit pentru sezonul cald, rapid și ușor de făcut. Astfel, chiar și cei mai pretențioși se vor bucura de un prânz sau de o cină lejeră, fără prea multe eforturi.” – Chef Marcian Vodnar
Director de Marketing Transavia urmăreşte atingerea mai multor obiective
Proiectul celor de la Transavia este rezultatul unei polititici eficiente de promovare a produselor companiei, în acord cu tendinţele manifestate de piaţă.
„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România.
Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor.” – declară Linda Willy.
Transavia în 2023
În prezent, Transavia are peste 2300 de angajați, desfăşurându-şi activitatea în peste 400 hale şi 29 ferme de creştere a păsărilor. Pentru producerea de furaje sunt afectate peste 10.000 ha cultivate cu cereale . Transavia deţine şi o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare performante de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii.
Fermele Transavia sunt localizate în 8 județe din România, în Alba, Cluj, Sibiu, Brașov, Timiș, Mureș, Harghita și Caraș Severin, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui.
30% din producția anuală a companiei se adresează pieţei externe, în mai multe țări europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Spania, Croația, Republica Cehă, Italia și continentul african.