Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Noaptea Companiilor se organizează la Cluj-Napoca, Iași și Târgu Mureș

După modelul lansat de Noaptea Muzeelor, extins și spre biblioteci, la Cluj-Napoca, Iași și Târgu Mureș s-a creionat un târg al locurilor de muncă nocturn, în cadrul căruia doritorii vor vizita companiile participante la sediul lor.

La Cluj-Napoca, doritorii vor fi așteptați în 25-26 octombrie. Pentru  Târgu Mureș fost aleasă seara de 16 noiembrie 2023, când în intervalul orar 16.00 – 24.00,  se va desfășura acest eveniment unic de recrutare – Noaptea Companiilor. În cadrul târgului de locuri de muncă nocturn, companiile participante se vor întâlni cu potențialii candidați, prin intermediul diviziilor de resurse umane.

Prima întâlnire cu ediția 2023 a evenimentului se va petrece la Iulius Mall Cluj-Napoca, unde cei interesați sunt invitați să se cunoasccă mai bine cu organizatorii joi, 13 octombrie, între orele 18-21, în cadrul evenimentului Noaptea Companiilor.

De ce Noaptea companiilor?

„Este o modalitate inovatoare de a face recrutarea, care aduce compania mai aproape de candidat. Oferă contextul ideal pentru o evaluare directă și sinceră, punând accent pe experiența candidatului. Noaptea Companiilor este ocazia perfectă pentru companii să-și promoveze brandul de angajator și să atragă talente valoroase. Le oferă posibilitatea de a-și prezenta cultura organizațională, valorile, produsele și serviciile într-un mod creativ. Pentru candidați este prilejul de a-și găsi jobul potrivit într-un mediu relaxat și prietenos. Pot interacționa nemijlocit cu potențialii viitori colegi și angajatori. Iar comunitatea locală are de câștigat prin crearea de noi locuri de muncă și oportunități pentru tineri. Un eveniment care pune județul Mureș pe harta inovării în resurse umane”, au transmis organizatorii evenimentului, citați de Zi de Zi Mureș.

Participanții în căutarea unui prim sau nou loc de muncă vor putea experimenta pe viu cultura organizațională, condițiile de lucru și mediul din companiile locale. Companiile vor pune la dispoziție autobuze special pregătite care îi vor duce pe cei interesați la sediile companiilor. Acolo îi vor aștepta o serie de tururi ghidate, vor putea interacționa cu angajații și managerii și vor fi invitați să participe la workshop-uri tematice și prezentări interactive.

DE CE SĂ PARTICIPE APLICANTUL?

• va avea ocazia să intre în contact direct cu companiile care angajează, la sediul acestora;
• va beneficia de o experiență inedită prin vizitarea unor companii de prestigiu;
• va călători între sediile firmelor cu un autobuz în care va fi încurajată interacțiunea cu alți participanți;
• va putea coborî la stația companiei unde se oferă loc de muncă pe profilul lui;
• va vedea “pe viu” condițiile de muncă;
• își va putea dovedi abilitățile în condiții de lucru reale;
• va avea o relaționare mai directă și mai onestă cu personalul companiei.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

AGRO-CARMOLACT Monor se modernizează de 1 milion de euro

Articolul următor
Grădina Urbană Transilvania (GUT) transformă un teren viran într-un impresionant parc forestier multifuncțional, care combină facilități recreative, comerciale, sociale și educaționale, toate în beneficiul comunității.

Superproiectul Grădina Urbană Transilvania, dezvăluit Europei la Bruxelles

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share