Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

STUP & BT MIC se alătură studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, inițiat de agenția de marketing KLAIN

Agenția de marketing KLAIN anunță începerea parteneriatului cu STUP și BT MIC pentru realizarea studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CoRe) și susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

Acest studiu se adresează antreprenorilor și oamenilor de business din România, urmărind obținerea perspectivelor valoroase și a informațiilor relevante despre modul în care antreprenorii utilizează mediul online și strategiile digitale pentru a își promova afacerile și a își îmbunătăți performanțele într-o eră a digitalizării în continuă expansiune.

De asemenea, el urmărește identificarea provocărilor cu care se confruntă comerțul online, în contextul unei creșteri a valorii sale de doar 1,5% în 2022. Rezultatele sale vor oferi informații detaliate despre schimbările care au influențat prezența în mediul online a întreprinderilor.

Completând chestionarul din studiu, antreprenorii pot aduce o contribuție substanțială la înțelegerea provocărilor cu care se confruntă în mediul digital. În schimbul răspunsurilor lor, ei vor primi la finalul studiului un raport cu rezultatele obținute alături de interpretarea acestora, pe care le vor putea folosi în deciziile lor de business.

Alăturarea STUP și BT MIC la studiul inițiat de noi reprezintă un pas important în obținerea de răspunsuri relevante și targetate pentru segmentul pe care îl vizăm. Astfel, împreună cu toți partenerii care contribuie la realizarea sa, vom putea aduce o serie de informații care să ajute mediul de business din România”, a declarat Valentin Bolboacă, managerul agenției KLAIN.

Având în vedere obiectivul central de sprijinire a comunității antreprenoriale urmărit de aceste inițiative, cercetarea KLAIN se aliniază perfect cu el. Ea țintește să ofere informații utile despre mecanismele eficiente de navigare a mediului online, astfel încât oamenii de afaceri să poată transforma această platformă într-o resursă viabilă de generare de business.

Antreprenorii pot contribui la realizarea studiului completând chestionarul asociat acestuia. La finalizarea sa, ei vor beneficia de un raport detaliat cu privire la rezultatele obținute. Acestea din urmă vor reprezenta un punct de referință valoros atât pentru oamenii de business interesați să învețe din experiențele altora, cât și pentru specialiștii în marketing digital. Ambele categorii vor putea dezvolta o înțelegere mai profundă a nevoilor și așteptărilor clienților lor, contribuind astfel la dezvoltarea continuă a mediului de afaceri din România.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Undă verde de la Guvern pentru Drumul Expres Arad - Oradea

Articolul următor
Consiliul Județean (CJ) Cluj a introdus în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul de participare privind achiziția serviciilor de proiectare și execuție a instalației de tratare prin dezintegrare moleculară pentru valorificarea energetică a deșeurilor municipale din județ.

12 milioane € pentru dezintegrarea moleculară a deșeurilor la Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Milionari din sucuri și ape minerale

Cei mai mari producători de sucuri și ape minerale din România sunt producătorii băuturilor Coca Cola, Roua Munților,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share