Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

E.ON lansează propriul AI generativ

Grupul E.ON adaugă un angajat digital special în forța de muncă: inteligența artificială „E.ON GPT”, care va sprijini implementarea tranziției energetice.



Într-un mediu intern care respectă regulile companiei privind protecția datelor, IT și securitate cibernetică, toți cei 74.000 de angajați E.ON pot accesa acum funcțiile și cunoștințele specifice domeniului energetic ale noului coleg AI. De exemplu, E.ON GPT oferă suport în activitățile de cercetare și procesare de text și devine un partener virtual pentru angajați în probleme legate de energie.

Victoria Ossadnik, membru în Consiliul de Administrație al E.ON, responsabilă pentru digitalizare și inovare, a declarat: „Inteligența artificială generativă este o tehnologie care ne schimbă deja viața, munca și care va declanșa și mai multe schimbări în viitor.

AI-ul generativ joacă, de asemenea, un rol important și pentru noi, la E.ON. Dacă înțelegem cum putem utiliza tehnologia și care îi sunt riscurile, vom avea oportunitatea de a îndeplini mai multe sarcini legate de tranziția energetică.

Propria noastră soluție E.ON GPT intră acum în funcțiune și le oferă angajaților noștri posibilitatea de a interacționa cât mai mult cu AI-ul generativ într-un spațiu de date sigur pentru E.ON, pentru a învăța și, totodată, pentru a rezolva probleme”.

E.ON GPT, consultant virtual pentru toți angajații E.ON, transmite: „În calitate de asistent AI generativ, voi putea răspunde la întrebările colegilor mei umani și le voi putea oferi soluții în orice moment.

Am cunoștințe aprofundate despre industria energetică și pot colecta și furniza date despre sursele de energie regenerabilă, eficiența energetică și practicile sustenabile.

Răspunsurile mele sunt consecvente și de înaltă calitate și învăț în mod constant.

Acest lucru contribuie la creșterea productivității, la îmbunătățirea satisfacției angajaților și la o colaborare mai puternică în cadrul companiei”.

Inteligența artificială se bazează pe tehnologia GPT3.5 a OpenAI și este operată într-un cloud.

O echipă de ingineri și oameni de știință a datelor din cadrul E.ON a dezvoltat asistentul intern de inteligență artificială într-un timp foarte scurt.

Pentru a le permite angajaților să folosească software-ul cât mai bine, compania a inițiat propriul program de instruire, cum ar fi o serie de videoclipuri în care experții interni în inteligență artificială împărtășesc sfaturi și trucuri. În plus, se răspunde la întrebări specifice și se oferă asistență în cadrul unor sesiuni interactive de întrebări și răspunsuri.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

SOS Satele Copiilor România a lansat audiobook-ul "Povești care fac bine"

Articolul următor
Turneul de tenis de la Cluj Transylvania Open, aflat în 2023 la cea de-a treia sa ediție, a obținut pentru al doilea an consecutiv, titlul de Best Tournament of the Year la categoria WTA 250. 

Transylvania Open, dublu laureat al WTA

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share