Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Marketingul – miraj sau necesitate? Cum îți duci afacerea la următorul nivel, cu ajutorul instrumentelor moderne?

Experții agenției Onlike explică regulile unei promovări sănătoase pentru antreprenorii din Transilvania.

 

Cuvântul “marketing” este adesea folosit ca un clișeu în multe domenii, ori chiar utilizat pentru a cosmetiza branduri nedefinite în profunzime, unde misiunea, valorile și strategiile lipsesc cu desăvârșire. În acest peisaj guvernat de incertitudini și zone gri, agenția Onlike se evidențiază prin spargerea constantă a barierelor convenționale. Prin abordare onestă și echipa multidisciplinară, Onlike s-a transformat din agenția mică din Târgu Mureș de acum 7 ani în aliatul de încredere a peste 100 de organizații moderne cu ascensiune fulminantă și lider în crearea de soluții inovatoare de marketing, personalizate fiecărui client. 

 

Vrei să rămâi relevant? Trebuie să înveți să dansezi cu roboții. 

Într-o realitate în care fiecare secundă aduce o nouă schimbare de ritm, tendințele în marketing evoluează cu o rapiditate uluitoare. În centrul acestui vârtej tehnologic se află inteligența artificială, care nu doar că stârnește uimire, ci redefinește complet peisajul comunicării digitale.

Aceasta este era în care online-ul și offline-ul se întâlnesc într-un dans provocator, iar companiile care nu vor doar să supraviețuiască, ci chiar să progreseze, vor necesita un mix de marketing gândit și structurat cu măiestrie. Onlike înțelege acest dans, echilibrând ingenios marketingul digital cu cel tradițional, pentru a crea o simfonie de brand care rezonează în inimile și mințile publicului.

Adaptabilitatea – condiția esențială pentru reușita oricărei idei bune. 

La Onlike, inovația nu este doar o promisiune; este o realitate palpabilă. Specialiștii privesc fiecare proiect ca pe o oportunitate de a experimenta și de a gândi dincolo de limitele prestabilite și de căile bătătorite. „Dacă e pentru toată lumea, nu e pentru tine.” – acesta este unul dintre principiile după care se ghidează, atunci când creează campanii și strategii 100% personalizate pentru fiecare dintre clienții lor. Și nici nu e de mirare că mulți le ajung parteneri de cursă lungă și ambasadori.

„La acest moment, echipa Onlike este formată din 30 de specialiști: strategi, fotografi, videografi, copywriteri, creatori de conținut și designeri, fiecare cu un set unic de abilități, cu viziuni diverse și proaspete. Oamenii, talentul și experiența lor sunt considerate superputerea agenției – iar această versatilitate ne permite să oferim de fiecare dată soluții inovatoare, perfect adaptate tonului fiecărei companii și tendințelor din industrie.” – spune Tekla Terebesi, co-fondatoarea agenției Onlike.

 

Marketingul – un „rău necesar”? Demontarea miturilor. 

Demontând miturile – că marketingul este doar un joc de fum și oglinzi, că reprezintă un cost enorm sau că nu contribuie direct la vânzări – Onlike demonstrează că marketingul, în esența sa, este un instrument care aduce leaduri și susține vânzările, indispensabil pentru o afacere care dorește să-și lase amprenta în lumea modernă.

Onlike nu este doar un prestator de servicii; este un arhitect al succesului pentru organizații care au un produs sau serviciu bine definit și care aspiră la consolidarea și extinderea influenței lor în piață. De la PR și recunoaștere pentru antreprenori și până la strategii complexe pentru corporații bine consolidate și lideri de piață, marketingul nu trebuie privit ca o cheltuială, ci ca o investiție strategică, esențială pentru creșterea sustenabilă.

 

Nu trebuie să le știi pe toate…

„Antreprenorul nu trebuie să le știe pe toate. Spre exemplu, nu trebuie să știe marketing, ori să se păstreze mereu la curent cu noile instrumente de inteligență artificială. Însă trebuie să-și găsească echipa compatibilă, în care poate avea încredere și cu care colaborează perfect în mod natural. Prin transparență, dedicare și înțelegerea faptului că succesul lui e succesul nostru, dar și cu instrumente potrivite, analize periodice și flexibilitate în implementarea unei strategii bine stabilite de la bun început, putem deveni o extensie a visului oricărui vizionar. Atunci el se poate concentra pe ceea ce doar el poate face – să crească afacerea din toate celelalte puncte de vedere, să creeze noi produse, să gândească strategii de business și să se bucure de propriul succes. Rezultatele clienților noștri sunt cea mai valoroasă carte de vizită – așa că suntem direct interesați să reușim împreună.”, concluzionează Noémi Adorjáni, co-fondatoarea agenției Onlike.

Onlike este locul unde viziunile se transformă în realități captivante, unde brandurile își găsesc poveștile unice și le comunică eficient.

get@onlike.ro

www.onlike.ro

Articol publicat în ediția tipărită cu nr. 125 a revistei Transilvania Business (27 decembrie 2023 – 25 ianuarie 2024)

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Buruienile sunt plante fără valoare economică atunci când sunt întâlnite în culturi și reduc producția. Buruienile consumă apa și nutrienții din sol în detrimentul plantelor cultivate.

Pallas și Floramix, nicio șansă buruienilor din cultura de grâu

Articolul următor
Aceasta va grupa, în BMVC, rochii de mireasă, invitații, mărturii de nuntă și botez, servicii închiriere ecran led și sonorizare, 360 video booth, servicii foto-video, aranjamente florale, torturi și prăjituri, săli de evenimente și cabina telefonică de transmitere de mesaje care vor putea fi reascultate peste ani. 

Începe primul târg al anului din Maramureș

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share