Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Planuri și decizii strategice la Adama România

Compania Adama România și-a prezentat planurile și deciziile strategice adoptate pentru anul 2024, care țin cont atât de tehnologiile inovatoare cât și de metodele tradiționale care au un impact pozitiv în afacerile agricole din țara noastră.

Gabriela Vila, directorul general al companiei Adama, a conturat contextul economic provocator, nemaiîntâlnit și despre prudențialitatea pieței produselor de protecția plantelor.

„Pentru Adama România, anul 2024 deschide noi oportunități și vine cu decizii strategice ce au ca scop consolidarea portofoliului de produse dedicat nevoilor specifice ale fermierilor pentru a obține recolte bogate și mai bine protejate. Totodată, aduce o viziune nouă asupra raportului dintre tehnologiile inovatoare și agricultura tradițională astfel încât acestea să genereze beneficii reale și un impact pozitiv în activitatea și profilul fermierilor.

Adama trecut, prezent și viitor

Tot 2024 vine și cu un sediu nou, unde vă invităm să vorbim într-un cadru relaxat și prietenos despre realizările Adama de anul trecut, despre planurile pentru 2024, despre piață și industrie, despre politicile Uniunii Europene și impactul acestora în agricultură, toate în contextul schimbărilor economice și climatice și al cerințelor privind sustenabilitatea”, a ținut să precizeze Gabriela Vila, director general al companiei Adama.

Adrian Sâmbotin, directorul comercial al companiei Adama a analizat indicatorii și influențele manifestate în context global, amintind totodată faptul că a trecut un an de la lansarea programului de loializare pentru fermieri Cash+. Specialistul a amintit provocările și oportunitățile din sectorul agricol, prezentând două pachete de primăvara pentru fermieri: Forapro și Esențial Primăvară.

În centrul activităților sunt nevoile fermierilor

Programul de loializare pentru fermieri Cash+ a fost lansat la începutul anului 2023, demersul înscriindu-se în strategia companiei de a pune în centrul activității sale nevoile fermierilor și de a le oferi acestora soluții și beneficii multiple pentru susținerea afacerilor agricole pe care le dețin.

„ADAMA este alături de fermieri și răsplătește fidelitatea utilizatorilor de tehnologii avansate, bazate pe produse care răspund nevoilor specifice fiecărei ferme. Am lansat programul ADAMA CASH+ special pentru fermierii care apreciază produsele inovative, de calitate premium, din portofoliul nostru, și rămânem fideli misiunii noastre de a dezvolta parteneriate durabile atât cu fermierii, cât și cu distribuitorii din România, convinși fiind de faptul că inovația contribuie la accelerarea succesului afacerilor agricole”, a declarat Adrian Sâmbotin.

Între tradiție și inovație

La rândul său, Adrian Cosor, director de marketing în cadrul companiei, a făcut o paralelă între cele două concepte: Inovație sau Tradiție. De asemenea, a vorbit despre produsele Adama, companie care deține un portofoliu robust cu soluții complete pentru fermieri. Specialistul a prezentat noutățile din portofoliul comercial destinat culturilor de cereale, respectiv tehnologia Asorbital®.

„Adama, lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, a anunțat la începutul anului lansarea a patru fungicide noi pentru cereale pe piața din Europa pentru a combate cele mai importante boli care afectează randamentul producțiilor în cele mai critice faze de dezvoltare ale culturii. Aceste produse oferă clienților Adama un portofoliu cuprinzător de soluții inovatoare concepute pentru a oferi rezultate excelente în domeniu, fiind aplicabile în diferite etape ale tratamentului (T1, T2 sau T3) și acoperind diferite segmente de preț.

Practic, cele patru produse au la bază molecula performantă DMI, care constituie în prezent fundamentul pentru tratarea bolilor cerealelor, după ce au fost retrase treptat de pe piață alte substanțe active cheie. Noua tehnologie brevetată Asorbital® are la bază fungicide care oferă un control excelent al bolilor, mențin recolta în siguranță”, a explicat Adrian Cosor.

Specialistul companiei a mai transmis faptul că Adama își dorește să omologheze în România cele 4 produse din tehnologia Asorbital®, care a fost deja lansată în unele state din Europa și în Republica Moldova.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Corteva Agriscience , dedicație pentru inovație și performanță

Articolul următor

Strong international interest in real estate development in Hungary at MIPIM 2024

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share