Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

După 20 de ani în HoReCa, antreprenorul Victor Grosu intră pe segmentul operațional cu BOSCO – Gourmet Nest

Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul ospitalității ca arhitect, designer de interior și consultant, antreprenorul Victor Grosu se lansează în segmentul operațional cu restaurantul BOSCO – Gourmet Nest. Amplasat în zona de nord a Bucureștiului, proiectul are în spate o echipă de top, cu experiență internațională, și o investiție totală de 2 milioane de euro.

 

Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO – Gourmet Nest, este din Estonia și a lucrat în restaurante prestigioase din lume, inclusiv în șase locații cu stele Michelin. Meniul creat împreună cu Head Chef-ul Eduard Kisseljov propune preparate din bucătăria europeană, cu influențe nordice, bazate preponderent pe produse locale.

Un nou nume pe piața HoReCa din România: Gynda Gourmet – Hospitality Management Group

Piața HoReCa premium din România este într-o oarecare stagnare după pandemie: lipsa de personal și creșterea continuă a costurilor au afectat branșa. După mai bine de 20 de ani de activitate în segmentul ospitalității ca arhitect, designer de interior și consultant, antreprenorul Victor Grosu a decis să facă tranziția către zona operațională. A fondat brandul Gynda Gourmet odată cu dezvoltarea restaurantului BOSCO – Gourmet Nest, proiect demarat în vara anului 2023.

Co-fondatorul companiei, Serghei Grigor, este un antreprenor și expert HoReCa ce a gestionat, în cei peste 20 de ani de activitate, investiții de peste 28 de milioane de euro. CEO-ul Gynda Group, Radu Vona, are 19 ani de experiență în industrie, ca antreprenor și consultant, și vine cu o perspectivă unică în ecosistemul ospitalității.

Grupul de management operațional Gynda Gourmet acoperă toate fazele dezvoltării și administrării unei afaceri HoReCa de succes: identificare locație; concept și plan de business; identitate de brand; creare și dezvoltare meniu food&beverage; arhitectură și design interior; management operațional (bucătărie, front-of-house, purchasing, resurse umane, financiar); marketing și comunicare; lansare ș.a.m.d.

„Am fondat Gynda Gourmet din dorința de a crea restaurante care să ofere garanția unor experiențe culinare memorabile. Ne propunem ca locațiile în care ne implicăm să înglobeze toate componentele (gastronomie, servicii, design interior, atmosferă, poveste) într-un concept unitar, controlat de noi de la A la Z. De aceea, motto-ul pe care l-am ales este Behind the Truly Memorable Hospitality Experiences”, explică Victor Grosu.

„Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi”

Antreprenorul crede că piața de ospitalitate din România este în sfârșit pregătită pentru a renaște și a se afirma pe plan internațional. Afluxul de turiști străini este în creștere, iar publicul local s-a maturizat, călătorește foarte mult, are experiența unor restaurante prestigioase, și își dorește să aibă parte în România de același nivel de servicii ca în străinătate.

În plus, nivelul de trai a crescut și consumatorii își pot permite acum astfel de experiențe. În ceea ce privește forța de muncă, pentru că veniturile din industrie s-au aliniat cu cele din străinătate, specialiștii care au dobândit o experiență bogată în locații prestigioase din alte țări se pot întoarce acasă.

„Acești profesioniști nu se pot întoarce oriunde. Ei vor veni doar pentru un grup sau brand care le poate oferi garanția salariului, a unui concept și a unor reguli bine stabilite, la standarde internaționale. Este ceea ce ne propunem prin Gynda Gourmet”, adaugă Victor Grosu.

Grupul Gynda Gourmet își dorește să devină partenerul de încredere al investitorilor HoReCa și să creeze un standard al experiențelor de ospitalitate, aliniat la normele globale.

„Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi. Sunt puține exemple de locații la noi, din păcate, care și-au păstrat promisiunile cu care s-au lansat în urmă cu câțiva ani, fie că e vorba de gustul mâncării, fie de ospitalitate și servicii”, este de părere fondatorul Gynda Gourmet.

În prezent, grupul are în dezvoltare proiecte din România cu specific comfort food, asiatic, latino-american, o franciză bio și un food court. Valoarea estimată totală a investițiilor în proiectele în curs de desfășurare este de 20 de milioane de euro.

BOSCO – Gourmet Nest: o investiție de 2 milioane de euro

Lansat la finalul lunii iulie 2024, primul restaurant operat de Gynda Group se află în zona de nord a Bucureștiului și a presupus o investiție totală de 2 milioane de euro. Proiectul se distinge prin locația unică, experiența propusă, adresată tuturor celor cinci simțuri, și echipa din spate: Executive Chef-ul Andrey Korobyak s-a alăturat echipei încă din faza de concept, iar staff-ul a fost atent selectat pentru a se alinia valorilor de ospitalitate internaționale.

Direcțiile-cheie ale proiectului BOSCO – Gourmet Nest au fost „foarte gustos, cald și verde”. Designul interior, semnat de biroul Grosu Art Studio, valorifică locația și respectă mediul înconjurător prin materiale exclusiv naturale: lemn și travertin, suprafețe ample din sticlă, nuanțe de pământ, măslini la interior, tavan din material argilos, lemn ars la exterior. Lumina naturală inundă spațiul prin pereții vitrați și luminatorul generos, creând o stare confortabilă. La lăsarea serii, scenariile de iluminat arhitectural implementate de specialiștii Design Radar creează o atmosferă specială.

„Am făcut multe piese-unicat pentru proiect: masa centrală tip sharing table din beton turnat, ușa de intrare din lemn masiv, sculptată cu motive ale pădurii, zonele semicirculare de canapea, care oferă intimitate, și diferite surprize pe care oaspeții le vor putea descoperi la fața locului”, descrie Victor Grosu, care a coordonat și partea de amenajare interioară.

Restaurantul are 96 de locuri în interior, o terasă de 60 de locuri, o seră, o bucătărie deschisă și o vinotecă cu control al aerului și umidității în care se află o colecție impresionantă de vinuri din regiunile viticole celebre ale lumii, selectate de somelierul locației.

Executive Chef-ul BOSCO – Gourmet Nest este din Estonia și are experiență în 6 restaurante cu stele Michelin

Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO – Gourmet Nest, s-a alăturat proiectului încă din faza de concept, în luna iulie 2023, la invitația grupului Gynda Gourmet. Andrey are o experiență impresionantă în restaurante de top din lume: și-a început cariera la Restaurantul „Egoist” din Tallinn, apoi a făcut parte din echipa „La Table du Gourmet”, cu stele Michelin, din Franța, a trecut pe la renumitul „Geranium” din Danemarca, unde și-a perfecționat abilitățile sub îndrumarea unor bucătari de top ca Jean-Luc Brendel și Rasmus Kofoed.

Andrey a dezvoltat mai multe proiecte HoReCa de top, transformând bucătăriile prin concepte inovatoare. Co-naționalul său, Eduard Kisseljov, a făcut și el parte din echipa „Geranium” Danemarca, și s-a alăturat echipei BOSCO – Gourmet Nest ca Head Chef în 2024, la invitația lui Andrey Korobyak.

Meniul BOSCO – Gourmet Nest: comfort food cu influențe nordice

Meniul restaurantului este sezonier și propune preparate din bucătăria europeană, cu influențe nordice, dezvoltate cu produse locale, sub semnătura Executive Chef-ului Andrey Korobyak.

Pentru a dezvolta meniul, Andrey a avut o perioadă extinsă de documentare și cunoaștere a specificului gastronomic local și a preferințelor oaspeților. A călătorit în diferite zone din România, a luat masa la restaurante de top și s-a familiarizat cu tradițiile românești și produsele oferite de natură în fiecare sezon. Despre conceptul de meniu pe care l-a dezvoltat pentru BOSCO – Gourmet Nest, Andrey declară:

„Conceptul de bucătărie nordică este acum foarte popular, este ușor de înțeles, deoarece se bazează mult pe produse din natură. Am ales această abordare fiindcă natura stă la baza a tot ce înseamnă BOSCO – Gourmet Nest: locația înconjurată de multă verdeață, interiorul cu elemente naturale. Pentru aprovizionare, ne bazăm pe produse locale cât de mult putem, și dorim să dezvoltăm cât mai multe relații cu ferme și producători autohtoni.”

Executive Chef-ul speră ca oaspeții să fie deschiși la nou și să se bucure de experiența pregătită:

„Sunt extrem de mulțumit de versiunea finală a meniului pe care l-am creat, este diferit de ceea ce se găsește pe piața locală, sper să fie pe placul oaspeților, totul este gustos. Abia aștept să văd ce reacții vor fi, sunt preparate gândite să invite la descoperirea de noi savori. Toate au descrieri simple, astfel încât publicul să aibă un indiciu despre fiecare în parte, despre gustul la care să se aștepte, dar doar încercându-le vor putea înțelege despre ce este vorba. Am ales și câteva preparate din Estonia, țara mea natală,” completează Andrey Korobyak.

 

Restaurantul BOSCO – Gourmet Nest este deschis începând cu 26 iulie 2024, de marți până duminică, între 17:00-23:00. Din 1 septembrie 2024, restaurantul va fi deschis între 12:00-23:00.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Casa Pocol a intrat în patrimoniul municipiului în 2016, din proprietatea județului, în urma demersului fostului primar Cătălin Cherecheș, aflat acum în detenție

Cum va arăta, după restaurare, Casa Pocol din Baia Mare

Articolul următor

Noul Program Regional Vest aduce aproape 300 de milioane de euro

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share