Producătorul italian de electrocasnice, lider mondial în mașini automate de cafea, a inaugurat a treia sa facilitate de producție din România, investiție de 40 milioane € la finalul proiectului.
300 de persoane vor fi angajate la noua fabrică până la finalul acestui an, alăturându-se celor 4.000 de angajați ai De’Longhi în România, de la facilitățile de producție din Jucu (județul Cluj) și Salonta (Bihor).
„Cu această nouă fabrică, România devine cel mai mare hub de producție de mașini automate de cafea al grupului De’Longhi. Evoluția constantă a competitivității echipei române, dezvoltarea portofoliului și calitatea produselor fabricate în România vor contribui cu siguranță la consolidarea poziției de lider pentru De’Longhi în fața clienților noștri, în toate colțurile lumii”, a declarat Nicola Serafin, General Manager al De’Longhi Group.
„Suntem tare mândri că reușim prin munca noastră să vă facem dimineața în familie mai bună, mai plină de energie și asta în toate colțurile lumii unde dvs., clienții noștri, folosiți mașinile fabricate in România”, a adăugat Carmen Petcu, director general al De’Longhi România.
Uzină pe o suprafață de 52.000 mp
La evenimentul inaugural au participat ambasadorul Italiei în România, Alfredo Maria Durante Mangoni, oficialități locale și reprezentanți ai mediului de afaceri. Fabrica de la Satu Mare se întinde pe 52.000 mp. Producția va fi dedicată integral mașinilor automate de cafea. 300 de persoane urmează să fie angajate până la sfârșitul acestui an, iar planurile de dezvoltare permit o creștere ulterioară de alte câteva sute.
De’Longhi a intrat în România în 2013, prin fabrica de producție de espressoare de cafea de la Juc-Herghelie (județul Cluj). Ulterior și-a extins activitatea pentru echipamente de mic dejun cu marca Braun, în fabrica de la Salonta. În România, compania a încheiat 2023 cu afaceri de 2,4 miliarde de lei și un profit de 115 milioane de lei.
De’Longhi a dezvoltat în România și un hub IT dedicat programelor prioritare de automatizare și digitalizare pentru întregul grup, care se întinde în 80 de țări. Aceasta este o afacere de familie cu o istorie de 50 de ani, cu sediul în Treviso (Italia).
De’Longhi, Braun, Ariete, Nutribullet, Kenwood și de curând La Marzocco sunt brandurile grupului, cunoscute în toate colțurile lumii. Grupul are 10.000 de angajați la nivel mondial, iar în 2023 a înregistrat o cifră de afaceri de 3 miliarde de euro, din care 59% din categoria aparatelor pentru cafea.