Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fără centură ocolitoare, dar cu drum expres între Cluj și Dej

Cluj-Napoca mai are de așteptat până va scăpa de traficul greu prin municipiu, pe o mult așteptată centură ocolitoare. Între timp, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat un câștigător pentru contractul aferent elaborării Studiului de Fezabilitate ca parte premergătoare construcției unui Drum Expres care va lega Clujul de Dej.

Contractul este unul semnificativ, care se ridică la 27,52 milioane de lei (fără TVA). Pentru semnarea acestuia mai e de așteptat o săptămână, în lipsa unor contestații.

Finanțarea noului drum expres este susținută de fonduri europene nerambursabile, iar termenul pentru finalizarea studiului este de 18 luni. Termenul acordat pentru acest studiu, de un an și jumătate, înseamnă că angajații asocierii câștigătoare vor studia 4,16 km pe lună.

 

Cristian Pistol, șeful CNAIR, a anunțat desemnarea asocierii care va realiza studiul de fezabilitate aferent drumului expres

Directorul general al CNAIR a făcut anunțul pe pagina se de socializare. Acest sector de drum expres va continua legătura cu Ungaria, Satu-Mare și Baia Mare în nord și va continua de la Dej spre Beclean și Bistrița.

„După semnarea contractului Asocierea SPECIALIST CONSULTING SRL (lider) – SPECIALIST SMART GROUP SRL – PERFECT CONSULT EUROPE SRL va avea la dispoziție 27,52 milioane de lei (fără TVA) și 18 luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate.
Procedurile pentru semnarea contractului (finanțat prin fonduri europene nerambursabile) va putea învepe peste 10 zile, dacă nu vor exista contestații.
Viitorul drum expres Cluj -Dej cu o lungime estimată de 75 km va asigura o conexiune modernă cu Drumul Transregio Gilău – Apahida (TR Feleac, indicativ TR35) și cu A3 (Autostrada Transilvania)”, a precizat Pistol.

Dacă locuitorii județului Cluj sunt abia la început cu această rută practicată zilnic de un număr însemnat de angajați în centrul de județ și care sunt nevoiți să stea în ambuteiajele bine-cunoscute ale Clujului, sălăjenii încă mai așteaptă desemnarea unui constructor pentru secțiunea de A3 Nușfalău-Poarta Sălajului.



Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

UMF „Iuliu Hațieganu” tot mai căutată de studenții internaționali

Articolul următor

3 trasee puse în dezbatare publică pentru inelul metropolitan de nord al Oradiei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share