Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Academia de Jurnalism de Mediu, axată pe managementul apei

Agenția GRF+ și Asociația Ecoteca anunță startul sezonului de toamnă al Academiei de Jurnalism de Mediu, Reporting: Climate. Programul își propune să ofere jurnaliștilor și creatorilor de conținut instrumentele necesare pentru a aborda în mod profesionist și cuprinzător subiecte de mediu și sustenabilitate.

Jurnaliștii din toată țara pot participa la Academia de Jurnalism de Mediu. Asociația Ecoteca și GRF+ lansează al doilea modul din programul Reporting: Climate.

Agenția GRF+ și Asociația Ecoteca anunță startul sezonului de toamnă al Academiei de Jurnalism de Mediu, Reporting: Climate. Programul își propune să ofere jurnaliștilor și creatorilor de conținut instrumentele necesare pentru a aborda în mod profesionist și cuprinzător subiecte de mediu și sustenabilitate. Academia este destinată tuturor jurnaliștilor din presa locală și națională din România, creatorilor de conținut.

În această toamnă, programul se întoarce cu un format îmbunătățit, teme noi și perspective actuale ale experților, punând accent pe calitatea și specializarea recunoscută a acestora. Vorbitorii au cunoștințe în gestionarea resurselor de apă și a apelor uzate, protejarea apelor dulci în organizații internaționale, și managementul proiectelor majore din domeniul infrastructurii apei.

Managementul apei 

  • Offline, în București – 19 septembrie – Gestionarea sustenabilă a resurselor de apă și impactul său asupra societății
  • Online – 25 septembrie – Tehnici și tehnologii pentru economisirea și reciclarea apei

Eficiență energetică 

  • Offline, în București – 24 octombrie – Eficiența energetică în clădiri și infrastructură urbană
  • Online – 30 octombrie – Tehnologii inovatoare pentru eficiența energetică: studii de caz și bune practici

Economie circulară 

  • Offline, în București – 14 noiembrie – Principiile economiei circulare și aplicarea lor în industrie și societate
  • Online – 19 noiembrie – Implementarea economiei circulare: soluții practice și studii de caz

 

„Comunicarea responsabilă în domeniul crizei climatice ar trebui să fie deja în fișa de post a oricărui comunicator – de la inflația de mesaje de mediu uneori, avem acum datoria să dezvoltăm acțiuni constructive, care pot crește mobilizarea în mod concret.

Programul Reporting: Climate reprezintă o soluție colaborativă  pentru consolidarea unei comunități de jurnaliști și creatori de conținut pregătiți să abordeze teme de mediu într-un mod profesionist, documentat și responsabil”, a declarat Irina Ciocan-Stănescu, CEO al GRF+.

„Este esențial ca publicul să înțeleagă complexitatea problemelor de mediu și să fie informat despre soluțiile disponibile, mai ales în contextul actual. Am ales să abordăm în această toamnă teme importante precum gestionarea resurselor de apă, eficiența energetică și economia circulară, subiecte esențiale pentru viitorul nostru.

Prin colaborarea cu experți și practicieni, oferim jurnaliștilor instrumentele necesare pentru a explora în profunzime aceste teme, a le înțelege provocările și rolul diverselor instituții, pentru a deveni adevărați ambasadori ai schimbării”, a subliniat Raul Pop, director de programe la Ecoteca.

Participarea în programul Reporting: Climate este gratuită pentru jurnaliști și creatori de conținut, în limita locurilor disponibile. Înscrierea se poate face prin completarea formularului.  Academia de jurnalism de mediu Reporting: Climate este susținută de BCR ca partener fondator, alături de Coca-Cola HBC România, în calitate de partener al celei de-a doua ediții.

Ecoteca este o organizație neguvernamentală specializată în managementul corespunzător al deșeurilor. Are o experiență de 12 ani în politici publice, consultanță în managementul deșeurilor și în implementarea de proiecte de gestionare a deșeurilor din fonduri europene, private (provenite de la companii) sau fonduri naționale.

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum, agenția de comunicare GRF+ dezvoltă campanii de marketing integrate PR-driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente, sports marketing. Misiunea sa e realizarea campaniilor și proiectelor cu impact maxim în business și societate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Sub sloganul „In a Reelationship”, între 12-15 septembrie, TIFF Sibiu va aduce pe ecrane în Piața Mare, la CineGold și la Forumul German, premiere de filme românești, blockbustere hollywoodiene, documentare despre muzică și un focus pe filmul german.

TIFF Sibiu la majorat: premiere, documentare muzicale, focus pe filmul german

Articolul următor
Evenimentul intitulat „Delegație de afaceri pe tema tehnologie medicală & e-health” va avea loc în perioada 7-11 octombrie.

Colaborare în tehnologia medicală și e-health: Germania, România, Republica Moldova

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share