Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lecom Birotica Ardeal și Austral Trade livrează produsele de birotică și papetărie pentru CJ Bihor

Consiliul Județean Bihor achiziționează produsele consumabile necesare pentru activitatea aparatului propriu și a instituțiilor subordonate, la comun, prin Unitatea Centralizată de Achiziții (UCA). Această măsură contribuie la reducerea cheltuielilor de funcționare.

Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, a semnat în 18 septembrie primele contracte-cadru pentru produsele de birotică, cu reprezentanții firmelor care au câștigat licitația, după evaluarea celor 5 oferte depuse.



72 tipuri de produse

Licitația a fost împărțită în două loturi, având ca obiect achiziționarea a 72 de tipuri de produse de birotică și papetărie, de la hârtie de imprimantă, dosare și mape pentru documente, până la instrumente de scris, accesorii de birou și organizatoare. Contractul pentru produsele de birotică a fost atribuit firmei SC Lecom Birotica Ardeal SRL, cu o valoare de 3.071.560,69 lei, fără TVA, iar cel pentru produsele de papetărie a fost semnat cu Austral Trade SRL, în valoare de 2.571.316,07 lei, fără TVA.

Pentru aceste produse, durata contractelor-cadru este de 36 de luni, timp în care furnizorii vor livra produsele necesare în funcție de solicitările beneficiarului. Sumele prevăzute în contracte reprezintă plafonul financiar pentru întreaga perioadă de 36 de luni, acoperind toate livrările ce vor avea loc în acest interval.

Licitație pentru produse de curățenie

Este în desfășurare o procedură similară pentru achiziționarea produselor de curățenie, pentru care au fost depuse 8 oferte. Urmează semnarea contractelor-cadru.

Vă reamintim că UCA a fost înființată printr-o colaborare dintre Consiliul Județean Bihor și Agenția Națională pentru Achiziții Publice, cu scopul de a derula proceduri de licitații pentru autoritatea județeană și instituțiile subordonate acesteia.

Compartimentul UCA funcționează în cadrul Consiliului Județean Bihor din 27 iulie 2023 și are un angajat.

Avantaje

Avantajele funcționării Unității Centralizate de Achiziții sunt:

  • Reducerea cheltuielilor generate de achizițiile publice;
  • Profesionalizarea personalului implicat în derularea achizițiilor;
  • Reducerea riscului de fraudare a procesului de achiziție publică, prin diminuarea riscurilor și a fenomenului de corupție;
  • Acces facil pentru toți operatorii economici interesați de participarea la astfel de proceduri de achiziție;
  • Asigurarea unor servicii de calitate pentru obținerea unor contracte avantajoase din punct de vedere economic și calitativ pentru autoritățile contractante;
  • Îmbunătățirea capacității administrative;
  • Creșterea gradului de transparență în derularea procedurilor de achiziții.

 

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

RIVUS, proiect inspirat din dorințele clujenilor: parc, funcțiuni culturale și de divertisment, Fresh Market, branduri în premieră și spații office premium

Articolul următor

Gebrüder Weiss a inaugurat cel de-al doilea hub logistic din apropierea Capitalei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share