Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fetească Neagră, o vedetă de masterclass marca Marinela Ardelean

Cunoscută lumii vinurilor atât la nivel național, cât și internațional, Marinela Ardelean promovează cu îndârjire soiul Fetească Neagră, această vedetă autohtonă atât de iubită și tot mai apreciată, inclusiv în țări cu tradiție în producerea și consumul de vin. De această dată, o va face la București, în cadrul unui masterclass.

Școala de Fetească Neagră pe care o susține sui generis Marinela Ardelean va avea acest super masterclass, cum îi spune chiar Ambasadoarea vinurilor românești, în 9 noiembrie, la Rekolta în București. Vor fi dezvăluite cu această ocazie secretele acestui soi special, iar cei prezenți vor  descoperi o propunere de asociere a acestui soi cu preparate ușor de reprodus acasă.

Ce va aduce masterclass-ul de Fetească Neagră?

Organizatorii promit trei ore de poveste și savoare, în care este inclus și un prânz delicios. Vor fi degustate cu această ocazie vinuri excepționale disponibile exclusiv prin programul Deschidem Vinul Românesc, precum: GENEZA Caii de la Letea Fetească Neagră, Tohani SIEL Fetească Neagră, Budureasca Premium Fetească Neagră, Aurelia Vișinescu ETIKA  Fetească Neagră, Domeniul Bogdan Magna Luna Fetească Neagră, Crama Gîrboiu Tectonic Spumant Roze.
Această experiență unică este disponibilă doar pentru utilizatorii aplicației Carrefour prin programul Act for Good. Înscrierea punctelor oferă șansa de a participa la acest eveniment exclusiv, spun organizatorii.
Foto credit: Revine.ro

Cum promovăm vinurile autohtone?

Evenimentele care au în centru vinul și, în general, acțiunile din aria viti-vinicolă câștigă tot mai mare notorietate în public, asta și pentru că podgorenii au înțeles că, oricât de reușite ar fi vinurile lor, trebuie să apeleze la talentul și inventivitatea promotorilor, care caută nișe neexploatate și soluții prin intermediul cărora să caute clienții acolo unde se simt ei confortabil, la locurile lor predilecte de consum.

Desigur, aproape toți și-au construit o imagine ideală despre sine, căci e la modă să fii întrebat de specialiștii în HR unde te vezi peste 10 ani și în ce context. Să fim cinstiți, cine nu și-ar dori să se vadă într-un loc frumos, cu un pahar de vin premium în mână, alături de prieteni? Este imaginea bunăstării, a unei vieți în mijlocul comunității, o secvență de fericire.

Vinul are această putere, de a aduce oamenii împreună, iar dacă mai știi cum să apreciezi un vin, să-i identifici trăsăturile, să-l alegi pe cel potrivit inimii tale, dar și farfuriei, atunci astfel de inițiative cu un miez educațional, susținute de persoane carismatice, cum e Marinela Ardelean și care mai fac cunoscut un soi autohton, conțin toate datele unui succes pe mai multe coordonate.

Feteasca Neagă, un potențial port-drapel al soiurilor românesti

Wines of Romania a dedicat acestui soi autohton o pagină plină de informații, din care a rezultat o propunere uimitoare, la prima vedere, dar, în fond, firească, prin prisma datelor indiscutabile și revelatoare.

„Romania este cea mai mare cultivatoare de Feteasca neagra (peste 1900 ha), fiind urmată surprinzător de aproape de către Ucraina (peste 1600 ha), conform ultimelor date din catalogul VIVC.

Soiul Fetească neagră este numit în Azerbaijan Fetyaska, în Elvetia Feteasca, cunoscut în Serbia ca Fetjaska neagra, în Ungaria drept Fekete leányka și in Bulgaria  Fetaska neagra.

Restul lumii îl cunoaște așa cum îi spunem noi, Fetească neagră, ceea ce îl califica drept un potențial port-drapel al soiurilor românesti. Plasticitatea de a-și exprima caracterul aproape indiferent unde este cultivat, îl face un redutabil concurent pentru clasicele soiuri negre internaționale, de unde și apetitul producătorilor de struguri de a-l folosi la înființarea de plantații noi”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

WDP, proiecte în expansiune în România, promovate și la Expo Real 2024

Articolul următor

Lotul 1 al Inelului Rutier Metropolitan Oradea se deschide la mijlocul lui noiembrie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

CNIPMMR devine IMM România

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) își lansează noua identitate vizuală. În urma…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share