Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

WDP, proiecte în expansiune în România, promovate și la Expo Real 2024

Peste 40.000 de participanți din 75 de țări și regiuni, 1.778 de expozanți din 34 de țări, numeroase dezbateri și analize intense: EXPO REAL a demonstrat în mod impresionant că industria imobiliară privește înainte, în ciuda condițiilor economice dificile. Târgul internațional pentru proprietăți și investiții a avut loc în perioada 7-9 octombrie 2024 la centrul expozițional din München.



 

#YourExpoReal updates powered by:

 

WDP, în creștere accelerată

Gijs Klomp MRICS – Business Development Manager, WDP, ne-a detaliat atuuri promovate internațional cu ocazia târgului, în cadrul standului pregătit de Transylvania Evolution – ce a reunit proiecte de la Cluj-Napoca, Oradea și Reșița.

Care sunt proiectele și momentele de referință din business care rezumă obiectivele și rezultatele companiei în 2024 și, pe scurt, ce planuri aveți pentru 2025?

În 2024 am atins mai multe pietre de hotar importante, printre care se numără achiziția unor active strategice, precum Expo Market Doraly în București și portofoliul GlobalWorth/Global Vision.

Amplasat în nord-estul Bucureștiului, Expo Market Doraly acoperă o suprafață de aproximativ 110.000 de metri pătrați și cuprinde un total de 37 de pavilioane, în care își desfășoară activitatea peste 400 de comercianți.

Portofoliul GlobalWorth/Global Vision achiziționat cuprinde 136.000 m² de depozite închiriabile și o parcelă amplă de teren pentru dezvoltări viitoare de peste 66 de hectare de potențial GLA. Investiția se ridică la aproximativ 110 milioane de euro. Portofoliul include depozite de clasa A și proprietăți semi-industriale, închiriate clienților de top lângă București, Constanța și Târgu Mureș. Locațiile din Chitila (zona București, lângă WDP Park București – Dragomirești) și Târgu Mureș sunt o completare complementară prezenței existente a WDP în aceste regiuni. În Constanța Business Park, lângă cel mai mare port de la Marea Neagră și un hub strategic de importanță majoră, pe lângă clădirile existente, am achiziționat și un teren, pentru dezvoltări viitoare.

De asemenea, am încheiat un acord de tip sale-and-leaseback cu o companie multinațională de producție, contribuind la creșterea portofoliului nostru. Am facilitat intrarea pe piața românească a companiei NewCold, prin vânzarea unui teren pre-dezvoltat pentru facilitățile lor integrate de stocare frigorifică. În plus, am încheiat mai multe acorduri build-to-suit în întreaga țară și am extins proiecte existente pentru clienți care își dezvoltă afacerea în România. Aceste realizări au făcut din 2024 un an de succes pentru operațiunile noastre din România.

Pentru 2025, ne propunem să menținem acest ritm și suntem deja în faze de negociere avansate pentru mai multe proiecte care ne vor consolida poziția pe piață.


Ce puncte forte și servicii/soluții noi au dezvoltat echipele dvs. recent? Cum evaluați rolul companiei pe piața din România?    

Ne străduim în permanență să oferim soluții personalizate chiriașilor noștri. De exemplu, îi ajutăm să reducă costurile utilităților prin instalarea de panouri fotovoltaice și oferim servicii suplimentare pentru acei chiriași care nu au posibilități interne pentru a întreprinde aceste activități.

Serviciile pe care le oferim chiriașilor noștri acoperă diverse domenii, inclusiv branding, parcare și semnalizare, servicii orientate către bunăstarea angajaților sau servicii de tip „handyman”. Considerăm că rolul nostru pe piața din România este acela de facilitator al creșterii economice, oferind soluții personalizate de real estate clienților noștri, oriunde în România.

Într-un context regional, care sunt direcțiile importante pe care credeți că mediul de afaceri ar trebui să le imprime pentru a păstra sau amplifica potențialul și competitivitatea pieței românești?

Companiile care operează în România apreciază piața locală, iar majoritatea ajung să își extindă prezența aici. Este esențial ca România să-și protejeze poziția sa competitivă, de exemplu, menținând un mediu fiscal stabil și, în același timp, să continue să lucreze la îmbunătățirea acestei poziții.

De exemplu, intrarea în spațiul Schengen terestru (după ce Schengen-ul aerian și maritim a fost deja asigurat) ar fi o realizare importantă, deoarece ar rezolva problema costurilor ridicate și a timpilor nesiguri de livrare cauzate de dificultățile actuale de la trecerile de frontieră.

Următoarea ediție EXPO REAL va avea loc la Munchen în perioada 6-8 octombrie 2025.

#YourExpoReal updates powered by:





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
”Suntem la începutul unor discuții exploratorii cu parteneri din Israel pentru un potențial proiect comun în ceea ce privește Parcul Științific Tetapolis. Este cunoscut faptul "La final de an 2024, rezultatele noastre, ale echipei TETAROM, creată de dl. Director General, Viorel Găvrea și preluată de către mine, echipă de care sunt mândru azi, vorbesc de la sine"

S-au umplut parcurile industriale Tetarom. Ultimii veniți: SFC, IPB și Laurerola

Articolul următor

Fetească Neagră, o vedetă de masterclass marca Marinela Ardelean

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share