Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fiul președintelui Băncii Transilvania, asociat în agenția de publicitate Vitrina

Patrick Ciorcilă și Horațiu Pitea, parteneri în cadrul evenimentelor Sports Festival, au decis să se asocieze cu fondatoarea Mihaela Rus.
Cele trei entități cu afaceri în sport și advertising au semnat acordul de asociere

Patrick Ciorcilă, Horațiu Pitea și Mirel Alexa, parteneri în cadrul Sports Festival, au decis să se asocieze cu deținătoarea celei mai mari companii clujene de publicitate.

“Mihaela Rus, fondator și CEO al Vitrina Advertising, face o mișcare strategică prin atragerea în acționariatul agenției sale a unui grup format din Sports Festival și Media Young, două nume importante din industria de evenimente și publicitate outdoor. Această colaborare marchează un pas vizionar, menit să aducă un suflu inovator și resurse strategice agenției.



Sports Festival, recunoscut pentru organizarea unor evenimente de amploare, precum Transylvania Open – votat de jucătoare drept cel mai bun turneu WTA 250 din lume – și inițiative cu impact în comunitate precum Urban Playfield sau Biletul de Sănătate, contribuie cu expertiza sa în crearea de experiențe memorabile.

Media Young, cu o experiență de peste 20 de ani în publicitatea outdoor și producție, completează echipa cu tehnologii de vârf și know-how-ul necesar pentru proiecte de impact. Prin această alianță, Vitrina Advertising își confirmă misiunea de a oferi soluții integrate, creative și eficiente, care răspund nevoilor complexe ale brandurilor și pieței”, au precizat părțile implicate în parteneriat.

Asociații nu au furnizat informații despre procentele pe care le vor deține sau valoarea tranzacției. „În acest moment, informațiile legate de achiziție nu sunt publice.

Procentele vor fi disponibile după înregistrarea contractului la Oficiul Național al Registrului Comerțului, în luna ianuarie. Pot să vă spun că este vorba de o implicare majoră”, a declarat Patrick Ciorcilă, pentru Transilvania Business.

Ce spun noii asociați

„Mă bucură asocierea și sunt încântată că am avut această inițiativă. Pornind de la unicitatea și avantajele aduse de fiecare partener, am convingerea că prin unirea forțelor vom duce proiectele clienților noștri la nivelul următor. În cei opt ani de când Sports Festival a devenit un fenomen pe piața evenimentelor, mi-a atras atenția și m-am bucurat să descopăr o echipă de profesioniști condusă cu multă viziune“, a menționat Mihaela Rus, CEO al Vitrina Advertising.

„Colaborăm de mulți ani cu Vitrina Advertising și ne bazăm pe expertiza și creativitatea acesteia în proiectele noastre. Am identificat multe sinergii între industria de sport & entertainment și piața de publicitate, fapt care ne-a determinat să achiziționăm un pachet semnificativ din Vitrina.

Mai mult decât atât, avem încredere în viziunea și leadershipul Mihaelei Rus. În acest fel, reușim să unim echipele și să maximizăm know-how-ul acumulat de-a lungul anilor și abia aștept să vă arătăm ce urmează”, a spus Patrick Ciorcilă, cofondator al Sports Festival.

„Cred cu tărie că viitorul este al organizațiilor puternice, cu experiență, care au curajul să inoveze permanent. Fiind implicat atât în piața de evenimente, cât și în industria de publicitate, trăind în aceste comunități și percepând cum evoluează piața, asocierea directă cu Vitrina Advertising a venit în mod natural. Sunt convins că această alianță deschide noi oportunități în vizibilitatea brandurilor și implicit a businessurilor din spatele lor”, a menționat Horațiu Pitea, CEO al Media Young.

Ce afaceri sunt implicate

Înființată în 1992, Vitrina oferă servicii complete de comunicare, fiind una dintre cele mai importante agenții independente din România. Vitrina reprezintă România în Advertising & Marketing Independent Network, alianță internațională de 50 de agenții independente din lume. Aceasta a contribuit la dezvoltarea a 500 de branduri românești și străine de IT, banking și producție, la cultură, educație și timp liber.

Sports Festival este cel mai mare eveniment multisport din România, ajuns în 2024 la a cincea ediție. Evenimentul a avut invitați de renume: Generația de Aur, Barcelona Legends, Galatasaray Legends, Simona Halep, Horia Tecău, Darren Cahill, Goran Ivanisevic, Andre Agassi, Steffi Graf. Festivalul include zonă de inițiere în sport,  Sports Talks, masterclass-uri pentru profesioniști, competiții, parada cluburilor sportive și demonstrații spectaculoase.

Biletul de Sănătate este un concept inovator realizat de Sports Festival în parteneriat cu autoritățile locale din Cluj-Napoca, prin care călătorii pot obține un bilet de autobuz gratuit prin mișcare. Lansată în 2020, prima stație sportivă smart din Cluj-Napoca oferă bilete gratuite prin 20 de genuflexiuni, iar din 2022, o nouă stație provoacă călătorii la pedalare.

Urban Playfield este un proiect național marca Sports Festival, care promovează sportul de masă și jocul în 10 orașe. Fiecare oraș-gazdă beneficiază de un weekend plin de activități sportive și de divertisment pentru toate vârstele, încurajând participarea activă a comunității. Transylvania Open este cel mai mare turneu de tenis din România, eveniment transmis în 150 de țări.

Media Young este una dintre cele mai inovative companii în materie de print digital de înaltă calitate, adresându-se agențiilor de publicitate, companiilor și creativilor independenți. Aceasta oferă soluții complete de imprimare digitală, consultanță pentru proiecte și management al culorii. O rețea de panouri publicitare deținută și dezvoltată în Transilvania completează portofoliul de servicii și produse și oferă suprafețe de expunere în zonele urbane importante.

Un conglomerat publicitar de 7 milioane €

Mihaela Rus deține integral două agenții de publicitate cu acest nume: Vitrina Felix Media – afaceri de 16 milioane lei în 2033, profit net 1,2 milioane, 21 de angajați și Vitrina Advertising – afaceri de 1,6 milioane, profit de 0,2 milioane, 12 angajați, conform Listă Firme. La rândul său Media Young, controlată de Horațiu Pitea, înregistra afaceri de 10 milioane lei și un profit net de 1,2 milioane, cu 18 salariați. Pitea și Ciorcilă dețin câte 27% din Playfield Team, ceilalți asociați fiind Ștefana Giurgiu, Mirel Alexa (câte 20%), Tiberiu Pop (6%). Fiul președintelui BT, Horia Ciorcilă, mai este implicat în companiile Winners Events, Movement Team, Extasy App, C&C Advance Team.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

O ediție a sărbătorii

Articolul următor

Lockheed Martin va produce baterii de ultimă generație la Sinteza Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
RebelDot
Citeste mai mult

RebelDot își face debutul în Formula 1

Dezvoltatorul de software din Cluj clasat în top 1% al companiilor tehnologice globale în funcție de satisfacția clienților…
Investiții
Infrastructură
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share