Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Stadiul lucrărilor de modernizare a căii ferate Cluj Napoca – Episcopia Bihor

Lucrările de electrificare și reabilitare a căii ferate Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor sunt în curs de desfășurare. Investiția a fost împărțită în patru loturi. Potrivit ultimei monitorizări a CFR SA, stadiul de execuție a lucrărilor pe cele patru loturi era cuprins, la sfârșitul lunii noiembrie 2024, între 4,03% și 22,60%. Termenul de finalizare a lucrărilor pe toate cele patru loturi este luna august 2026.

 

Lotul 1 Cluj Napoca – Aghireș

Lotul are o lungime de 30,411 kilometri. Lucrările sunt efectuate de Asocierea Railworks (formată din Alstom Transport (lider) și Arcada Company). Stadiul fizic al lucrărilor pe acest lot era de 18%, iar stadiul finanțării de 15,35%. Valoarea lucrărilor se ridică la 1.611,48 milioane de lei.

 

Lotul 2 Aghireș – Poieni

Cu o lungime de 36,530 km, este cel mai avansat lot din punct de vedere al lucrărilor, 22,60%, stadiul finanțării fiind de 18,30%. 1.535,20 milioane de lei este valoare lucrărilor.

Acestea sunt executate tot de Asocierea Railworks.

 

Lotul 3 Poieni – Aleșd

Este cel mai mare dintre cele patru loturi, cu o lungime de 52,74 km. Lucrările sunt efectuate de Asocierea FCC Construccion (lider) – Gulermak Agir Sanayi Inșaat Ve Taahhut AȘ – CNN Altyapi Yatirimlari Ve Inșaat Anonim Șirketi. Stadiul lucrărilor pe acest lot, în valoare de 2.117,17 milioane de lei, este de 4,03%, iar stadiul plăților de 11,24%.

Demontarea unui pod metalic peste Crișul Repede la Oradea FOTO: MARIN MARIAN

Lotul 4 Aleșd – Frontiera Ungaria

Lotul are lungimea de 46,744 km. Lucrările sunt executate de către Webuild SPA – Impresa Pizzaroti & C SPA – Salcef SPA. Stadiul de execuție al lucrărilor este de 7,10%, iar stadiul plăților de 11,38%. Valoare lucrărilor pe acest lot se didică la 2.416,85 milioane de lei.

Proiectul de electrificare și reabilitare a linei ferate Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor este realizat din fonduri europene prin PNRR. După finalizarea lucrărilor, distanța dintre Oradea și Cluj Napoca va putea fi parcursă în 2 ore și 14 minute, trenurile putând circula cu viteze cuprinse între 120 km/oră și 160 km/oră.

 





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Stadionul Sepsi OSK, atracție turistică modernă în Sfântu Gheorghe

Articolul următor

Gărâna Jazz Festival 2025 are primii artiști și primele bilete

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share