Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Se caută 50.000 de tone de piatră spartă pentru calea ferată. Cine o va furniza?

Sursă foto: gamiatricos.ro

SRCF Cluj a publicat o licitație în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), vizând achiziția a 50.000 de tone de piatră spartă necesară pentru lucrările de întreținere și reparații ale infrastructurii feroviare. Contractul va fi atribuit pe baza unui acord-cadru pe doi ani, iar valoarea totală estimată este cuprinsă între 1.080.000 și 2.700.000 de lei.



Prin această licitație, SRCF Cluj urmărește să asigure materialele esențiale pentru menținerea siguranței circulației feroviare, sprijinind activitățile de întreținere și reparații ale liniilor de cale ferată. Contractul va permite organizarea eficientă a livrărilor în baza comenzilor ferme emise de beneficiar.

Primul contract subsecvent va acoperi livrarea a 16.184 de tone. Cantitățile ulterioare vor fi stabilite anual, în funcție de necesitățile de reparație și întreținere.

Detalii despre acordul-cadru și livrări de piatră spartă

  1. Durată: Acordul-cadru va fi încheiat pentru o perioadă de doi ani.
  2. Cantități: Volumul total estimat de piatră spartă necesar în această perioadă este cuprins între 20.000 și 50.000 de tone.
  3. Contracte subsecvente

Livrări în stațiile CFR din regiune

Piatra spartă va fi livrată în următoarele stații CF:

  • Cluj-Napoca
  • Dej Călători
  • Oradea
  • Satu Mare
  • Sighetu Marmației
  • Bistrița

Anunțul făcut vine să repare situațiile cum a fost cea din 2001, când Inspectoratului de stat Feroviar din cadrul Autoritătii Feroviare Romane (AFER) efectuase un control ce a avut ca obiect verificarea modului in care s-a făcut aprovizionarea cu piatră spartă la Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Potrivit Curentul Info, Compania CFR SA  achiziționase piatră spartă de la întreprinderi care fie nu dețineau autorizație de furnizor feroviar, fie aceasta nu era vizată pentru anul respectiv. De asemenea, se identificaseră cazuri în care anumiți furnizori au livrat piatră spartă neomologată, ceea ce ridica probleme de conformitate și siguranță în utilizarea materialelor.

Siguranța feroviară: o prioritate

Achiziția vine în contextul acordării maximei atenții lucrărilor de întreținere a suprastructurii feroviare, pentru a asigura un transport sigur și eficient în întreaga regiune. Materialele vor fi utilizate pentru balastarea liniilor, contribuind la stabilitatea și durabilitatea infrastructurii feroviare.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Fărcașa

Cum s-au “topit” fabricile de sticlă ale Transilvaniei

Articolul următor

Trei hoteluri din județul Bihor vor fi afiliate lanțului internațional hotelier Accor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share