Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Knauf începe producția de vată minerală de sticlă la Târnăveni

Knauf

Capacitatea de producție de peste 75.000 de tone de vată minerală de sticlă va contribui la satisfacerea cererii în creștere a clienților din Europa Centrală și de Est. 

Fabrica din Târnăveni a început oficial producția începând cu această lună. Knauf Insulation, parte a grupului Knauf, a investit peste 140 de milioane de euro în unitatea de producție de ultimă generație și a reunit expertiză de clasă mondială pentru a transforma fabrica din Târnăveni în cea mai avansată unitate tehnologică a companiei din Europa Centrală și de Est.

Fabrica va avea capacitatea de a produce 75.000 de tone de vată minerală de sticlă pentru a satisface cererea în creștere a clienților din România și din întreaga regiune. Pe lângă timpii de livrare îmbunătățiți, clienții vor beneficia de o gamă largă de soluții inovatoare de vată minerală de sticlă cu ECOSE Technology, compusă din sticlă reciclată până la 80%.

  • Dominique Bossan, CEO Europa, Orientul Mijlociu și Asia, membru al Comitetului de Management – grupul Knauf„Noua fabrică este o realizare remarcabilă pentru producția de soluții tehnologice avansate și deschide un nou capitol interesant în istoria companiei noastre. Faza de începere a producției vine într-un moment în care cererea pentru soluțiile noastre de izolare este în creștere în toată regiunea. Aștept cu nerăbdare să văd cum succesul fabricii noastre determină succesul clienților noștri”.

 

  • Adrian Garofeanu, director general Knauf Insulation România și Bulgaria„Deschiderea fabricii din Târnăveni este o celebrare a valorilor brandului Knauf „Build On Us” – de încredere, practic și performant. Fiecare livrare pe care o vom face de la fabrică este o garanție a calității, fiecare interacțiune cu clienții noștri este o demonstrație a parteneriatului și fiecare soluție pe care o producem este un angajament pentru rezultate de înaltă calitate. Sunt mândru de ceea ce realizăm la Târnăveni și încântat de posibilitățile viitorului”.

 

  • Radek Bedrna, Managing Director Europa de Est și Orientul Mijlociu – Knauf Insulation

„Târnăveni joacă un rol important în satisfacerea cererii tot mai mari de soluții de vată minerală de sticlă din regiunea Europei Centrale și de Est, care găzduiește cinci din șapte țări ale UE cu cel mai mare potențial de economisire a gazelor provenind din izolarea clădirilor rezidențiale. Mai mult de 50% din consumul de gaz poate fi redus în România, Bulgaria, Cehia, Slovacia și Ungaria. Proprietarii de clădiri au nevoie de acces la soluții de renovare de bună calitate, accesibile și durabile, iar Knauf Insulation se angajează în acest fel să le furnizeze”.

Afacere independentă de familie

Cu peste 40 de ani de experiență în industria izolației, compania are 6.000 de angajați în 40 de țări și 28 de unități de producție în 15 țări. Knauf Insulation face parte din Grupul Knauf, care are 42.500 de angajați în 90 de țări și 320 de fabrici în întreaga lume, cu vânzări de 15,6 miliarde de euro în 2023.

Grupul Knauf fondat în 1932 rămâne o companie independentă de familie. Soluțiile Knauf Insulation cu liant ECOSE Technology dețin prestigioasa certificare Eurofins Indoor Air Comfort Gold pentru calitatea aerului din interior, oferă performanțe excelente termice, acustice și de siguranță la foc și sunt fabricate din sticlă reciclată până la 80%.

Prezentă din 2008 în România, Knauf Insulation este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața materialelor termoizolante, cu un portofoliu de produse care include vată minerală de sticlă, vată minerală bazalt și plăci din fibre de lemn (Heraklith). Pe piața din Romania, Knauf Insulation este unul dintre cei mai importanți furnizori de vată minerală, cu un portofoliu de produse potrivite pentru toate tipurile de construcții: izolații mansardă, izolații fațade, pereți despărțitori, acoperișuri plate.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Wine Paris 2025: Un eveniment global cu o prezență românească remarcabilă

Articolul următor

15 ani de cercetare doctorală în sociologie la Universitatea din Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share